• شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۸۶ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: اقتصادی1
  • کد خبر: 8609-06772
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

*به‌بهانه‌ پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت خبرگزاري دانشجويان ايران* مروري بر يادداشت‌هاي دست‌اندركاران عرصه‌هاي اقتصادي و صنعتي در بازديد از غرفه «ايسنا»

*به‌بهانه‌ پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت خبرگزاري دانشجويان ايران*
مروري بر يادداشت‌هاي دست‌اندركاران عرصه‌هاي اقتصادي و صنعتي در بازديد از غرفه «ايسنا»

غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در چهاردهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، پذيراي تعداد كثيري از مخاطبان خود از اقشار مختلف مردم، دانشجويان، دانشگاهيان، روحانيان، دانش‌آموزان، روزنامه‌نگاران، كارشناسان ارتباطات، گروه‌ها و فعالان دانشجويي و علاقه‌مندان به فرهنگ غني ايراني اسلامي بود. در پايان نيز عنوان برترين غرفه را از نظر بازديدكنندگان به خود اختصاص داد.

غرفه ايسنا در طول يك هفته برگزاري نمايشگاه چهاردهم، بيش از 240 نشست و مصاحبه را نيز ميزباني كرد كه از جمله آنان، علاوه بر حضور رييس جمهوري اسلامي‌ ايران و رييس مجلس شوراي اسلامي‌، به مسوولاني چون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، نماينده وزير علوم، تحقيقات و فناوري،‌ معاون علمي‌ و فناوري رييس‌جمهور، معاون اجرايي رييس‌جمهور،‌ معاونان قوه قضاييه، فرمانده ناجا، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان بهزيستي كشور، وزير اطلاعات، وزير تعاون، وزير مسكن و شهرسازي، وزير نيرو، وزير آموزش و پرورش، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان تربيت بدني، اعضاي هيات رييسه و كميسيون‌هاي مختلف مجلس شوراي اسلامي، اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي نگهبان و... مي‌توان اشاره كرد.

يادداشت‌هايي كه برخي از ايشان به‌عنوان دست‌اندركاران عرصه‌هاي مختلف اقتصادي و صنعتي، از روي مهر در غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به‌يادگار نوشتند، به‌بهانه‌ي پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت ايسنا، به شرح زير است:

* غلامحسين حسيني‌نيا – معاون وزير تعاون

بسمه تعالي

مطبوعات و رسانه‌ها نقش بي‌بدليل و ارزشمندي در توسعه همه‌جانبه و پايدار در كشور دارند و به‌عنوان چشم و گوش بينا و شنواي جامعه مي‌توانند جامعه اسلامي ما را به سمت توسعه و بالندگي روزافزون رهنمون شوند. براي همه عزيزان عرصه مطبوعات و اطلاع‌رساني بويژه پرسنل زحمتكش و صادق خبرگزاري ايسنا در ايفاي اين رسالت عظيم و ارزشمند، آرزوي توفيق روزافزون داريم.

* محمود صلاحي – دبير شوراي عالي مناطق آزاد

بسمه تعالي

به‌نام خداوند لوح و قلم

كه نور وجود آفريد از عدم

خداوند حكم و كتاب مبين

خداوند تعليم و تهذيب و دين

خداوند بيداري و زندگي

خداوند علم و برازندگي

توفيق دست داد تا در تاريخ 20/08/86 از جشنواره بزرگ مطبوعات بازديد كنم و اولين غرفه ايسنا بود. از تمامي دست‌اندركاران ايسنا بويژه جناب آقاي بهرامي و سركار خانم بختياري كه با جديت اخبار را دنبال مي‌كنند، سپاسگزارم.

* مولوي‌دوست ـ مدير روابط عمومي‌ ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز

باسمه تعالي

همكاران گرانقدر در خبرگزاري ايسنا

حضور ارزشمند و مخلصانه شما گراميان موجب اطلاع‌رساني به‌موقع از اقدامات گوناگون در عرصه‌هاي مختلف است. فكر مي‌كنم كوشيده‌ايد با نوعي ادبيات و صراحت مخصوص عرصه دانشجويي گام برداريد و البته در اين راه انشاء‌الله موفق بوده و خواهيد بود. عرض تشكر اين حقير را پذيرا بوده، از جانب مجموعه ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز از زحمات شما قدرداني به‌عمل مي‌آيد.

با كمال امتنان

* علي رحماني – مدير عامل بورس اوراق بهادار تهران (شركت سهامي عام)

باسمه تعالي

خبرگزاري وزين ايسنا با پوشش عالي بازار سرمايه و اقتصاد كشور منبع ارزشمندي براي مديران و كارشناسان بازار سرمايه مي‌باشد. براي خبرگزاري و همكاران محترم آن آرزوي موفقيت روزافزون دارم.

* جمعي از مسوولان ستاد كارآفريني شهر تهران و فرهنگسراي كار

خداوند تبارك و تعالي مبدا و منشاء كار و كارآفريني است (امام خميني ره)

هويت‌بخشي به مشاغل و ارتقاء منزلت اجتماعي صاحبان مشاغل ضروري است.

ارتقاء سطح فرهنگ و كار و كارآفريني هم، ضروري است.

ما هم در اين امر مهم و ضروري سهيم هستيم.

به مجموعه خبرگزاري ايسنا عرض احترام و خدا قوت مي‌گوييم.

* هادي غنيمي‌فرد ـ رييس خانه‌هاي صنعت و معدن ايران

به‌نام خدا

ايسنا از نظر من مظهر بي‌طرفي منعكس‌كننده اخبار و اطلاعات كشور مي‌باشد و در تمام مواردي كه من با اين خبرگزاري كار داشته‌ام جز صداقت چيزي از ايشان نديده‌ام.

انشاء‌الله در كارشان موفق باشند.

* خليل يسائي ـ رييس صندوق مهر امام رضا (ع)

باسمه تعالي

خبرگزاري ايسنا

با سلام

خدمت كليه دست‌اندركاران تشكيل نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها را در سال 1386 تبريك عرض نموده، موفقيت شما عزيزان را از خداوند باري‌تعالي در سال اتحاد ملي، انسجام اسلامي خواستارم.

* حسين عبادالله - انجمن شركت‌هاي ساختماني

با عرض سلام

بسيار خبرگزاري ارزنده‌اي است. با وجود خبرنگاران بسيار حرفه‌يي و اطلاع‌رساني شفاف، ما اميدواريم كه خبرهاي بخش خصوصي براساس اصل 44 از طريق اين خبرگزاري به اطلاع عموم برسد. همچنين از جناب آقاي احمدي كه هديه ناقابل ما را هم نپذيرفتند، ولي اطلاع‌رساني دقيق انجام دادند، بسيار متشكرم.

* ولي‌زاده – شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور

به‌نام خدا

درود به شما اصحاب قلم كه با كمترين دست‌مزد، بيشترين اطلاع‌رساني در خبرگزاري داريد.

با احترام

* عبدالله قنبري همداني ـ مديركل روابط عمومي‌ شركت ملي گاز

سپيده صبح دلم را با بانگ خوش‌الحان جمعي پاكيزه كه نواي خوش صداقت و يكرنگي را بار ديگر بر من ارزاني داشت، عطرآگين نمودم و بر عطر وجود چنين جمعي ديده و دل را مشكين نمودم.

ايسنا نه خبرگزاري، بلكه مجموعه‌اي اثرگذار بر روح و نقش جان است. در بلنداي همتي استدام شما را از خالق هستي مسئلت دارم.

برادر شما

* پرويز كاظمي ـ رييس شركت گسترش سرمايه‌گذاري ايران‌خودرو [وزير پيشين رفاه و تامين اجتماعي]

بسمه تعالي

جوانان خوب و دوست‌داشتني خبرگزاري ايسنا تلاشگر و با علاقه فعاليت مي‌نمايند. انشاء‌الله خداوند يارتان باشد.

* مرتضي فرجي ـ رييس مركز ملي فرش ايران

بسمه تعالي

با سلام

با تشكر و قدرداني از زحمات اصحاب مطبوعات از اطلاع‌رساني خوب بويژه از خبرگزاري ايسنا، اميدوارم در كليه فعاليت ما بويژه در عرصه خبرگزاري و مطبوعات كه چراغ راه مسولين و مديران براي نقد خوب و منصفانه باشد، موفق و پيروز باشيد.

و تشكر ويژه از سركار خانم ستاره بختياري براي اطلاع‌رساني در عرصه فرش و سوالات و پرسش‌هاي خوب و همچنين به‌خاطر نقد عالمانه و آگاهانه ايسنا تقدير و تشكر مي‌كنم و اميدوارم در كليه فعاليت‌هاي اجتماعي موفق و پيروز باشند.

* مهدي كرباسيان ـ رييس صندوق بازنشستگي صنعت نفت [معاون كل وزير پيشين امور اقتصادي و دارايي]

به‌نام خدا

با تبريك به عزيزان خبرنگار و دست‌اندركاران خبرگزاري ايسنا و اميدوارم كه كماكان در عرصه اطلاع‌رساني توفق داشته باشند.

* رمضان لطفي ـ رييس فرهنگسراي كار

بسمه تعالي شانه

به‌عنوان يك ايراني كه چند سالي است در بخش اطلاع‌رساني با مديران و خبرنگاران خدوم و زحمتكش ايسنا در تماس بوده و در موارد عديده مخاطب كسب خبر اين عزيزان بودم، صميمانه از صداقت در انعكاس اخبار و تفاهمي كه داشتند سپاسگزارم و توفيقات روزافزون همه بزرگواران در راستاي ايفاء نقش خطير و تاثيرگذار اطلاع‌رساني را از بارگاه ربوبي خواهانم.

جزاكم الله عن الاسلام والمسلمين خيرالجزاء

* احمد خادم‌المله ـ مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل ايران‌خودرو [مدير عامل پيشين ايرنا]

بسمه تعالي

خبرگزاري ايسنا به‌عنوان يكي از توليدكنندگان خبر و عكس در كشور به‌سرعت به موفقيت‌هاي كم‌نظيري در عرصه رسانه‌يي كشور دست يافت كه مرهون تدبير مديران آن و تلاش و زحمات خالصانه و بي‌پيرايه پرسنل آن بوده است.

بدون ترديد ايسنا يكي از موفق‌ترين خبرگزاري‌هاي جمهوري اسلامي ايران است كه سرمايه اصلي آن جوانان دانشجويي است كه باانگيزه و حرفه‌يي، رسالت خبري و اطلاع‌رساني خود را دنبال مي‌كنند.

در دوران فعاليت خبري هميشه به پيشرفت‌هاي ايسنا غبطه مي‌خورم. براي پيشرفت روزافزون اين مجموعه ارزشمند دعا مي‌كنم و به همه كساني كه در اين مجموعه زحمت مي‌كشند، درود مي‌فرستم.

همكار كوچك شما

* مسعود كاظم‌خواه – مدير كل امور اجتماعي و سهام وزارت كار

بسمه تعالي

وظيفه خود مي‌دانم از تلاش و اهتمام خبرگزاري دانشجويان ايران (ISNA) در ارتقا‌ء سواد رسانه اقشار مختلف جامعه ايران اسلامي تشكر و قدرداني نمايم. سعادت، سلامت و موفقيت تمامي همكاران عزيز اين خبرگزاري وزين را در اطلاع‌رساني و خبررساني، بخصوص دستاوردهاي دولت نهم را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نماييم.

* كامران كارگر ـ معاون مديركل دفتر برنامه‌ريزي، تامين، توزيع و تنظيم بازار وزارت بازرگاني

بسمه تعالي

جرايد و نشريات يكي از بااهميت‌ترين ابواب رسانه‌ها محسوب مي‌گردد و مسوليت خطيري را در باب اطلاع‌رساني و شفاف‌سازي موضوعات عهده‌دار مي‌باشند. بنابراين با توجه به اين رسالت مهم، بايستي سعي شود كه در اخبار واصله و انعكاس آن، صداقت و امانت را حفظ نماييد كه بي‌شك ايسنا به‌عنوان يك خبرگزاري،‌اين ارزش را مد نظر قرار داده و نسبت به ارايه اخبار اين‌گونه عمل نموده است. از خداوند منان توفيق روزافزون تمامي همكاران محترم ايسنا را مسئلت دارم.

* صادق خليليان – معاون امور برنامه‌ريزي و اقتصادي وزارت جهادكشاورزي

بسمه تعالي

مايه افتخار بنده است كه در اين روز در محل خبرگزاري ايسنا با همكاران گرامي اين رسانه به بحث و گفت‌وگو نشستم. براي همگي آرزوي موفقيت دارم.

* محسن شريف‌زاده – مدير كل فرهنگي وزارت كار

بنام خدا

هركه را افزون خبر جانش فزون

در عصر انفجار اطلاعات و در تزاحم رسانه‌هاي صوتي – تصويري و رسانه‌هاي مكتوب و سايت‌هاي متعدد، گوي سبقت را كسي خواهد ربود كه با استعانت از سه عنصر سرعت، دقت و صحت، اعتماد مخاطبان را كسب كند.

مجموعه‌ي توانمند گرد ‌آمده در خبرگزاري ايسنا اين قابليت را دارد. اميد آنكه بر قله‌ي افتخار رسانه‌يي دست يابد.

* محمدرضا اسكندري - وزير جهاد كشاورزي

بسه تعالي

از همه عزيزان خبرگزاري ايسنا كه در زمينه كسب اخبار و اطلاعات شبانه‌روز زحمت مي‌كشند، تقدير و تشكر مي‌نمايم. اميدوارم موفق و مويد باشيد.

* مجتبي نوروزي – رييس سازمان دامپزشكي كشور

بسمه تعالي

مايه بسي ‌خوشوقتي است كه خود را در جمع صميمي عزيزان خبرگزاري ISNA مي‌بينم، اميدوارم در سايه الطاف حضرت باري‌تعالي موفق و مويد باشد.

* غلامرضا حيدري كرد زنگنه ـ معاون وزير امور اقتصادي و دارايي و رييس سازمان خصوصي‌سازي

بسمه تعالي

در تاريخ 21/08/86 از غرفه خبرگزاري ايسنا بازديد نمودم،‌ اينجانب به سهم خود از تلاش هيات مديره و هيات تحريريه و پرسنل فعال اين خبرگزاري كه هميشه منعكس‌كننده اخبار و گزارشات خوب اقتصادي كشور بوده‌اند و در بعضي مواقع با انتقادهاي سازنده و بجا راهگشاي مشكلات كشور و سازمان‌هاي سرويس‌دهنده و مديران بوده‌اند، تشكر و قدرداني مي‌نمايم.

با آرزوي توفيق بيشتر

* اسحاق جهانگيري - وزير پيشين صنايع و معادن

بازديدي در نمايشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاري ايسنا داشتم. مجموعه جوانان پرتلاش، جدي و باانگيزه در مدت كوتاهي اين خبرگزاري را به يكي از مهم‌ترين مراكز اطلاع‌رساني تبديل كردند. بايد از زحمات مسوولين و مجموعه همكاران ايسنا صميمانه تشكر كرد.

* عباس قلي‌زاده ـ مديركل دفتر برنامه‌ريزي، تامين، توزيع و تنظيم بازار وزارت بازرگاني

بسمه تعالي

رسانه‌هاي خبري به‌عنوان منبع اصلي خبري نشريات و روزنامه‌هاي هر كشوري مطرح بوده و لذا براي جلب اعتماد و اطمينان مردم به‌عنوان مصرف‌كنندگان نهايي و اصلي مي‌بايد صداقت خبري رعايت شود. بنده به‌عنوان مدير كل دفتر برنامه‌ريزي تامين، توزيع و تنظيم بازار نسبت به رعايت اين امانت‌ از طرف خبرگزاري ايسنا گواهي مي‌كنم. انشاءالله هميشه موفق و مويد باشيد.

* محمد عباسي - وزير تعاون

بسمه تعالي

الحمد‌الله گلستان شكل‌گيري نمايشگاه مطبوعات و رسانه‌ها مزين است به حضور اصحاب فرهيخته فرهنگ هنر و مطبوعات كه در اين مجموعه حضور خبرگزاري ايسنا با پويايي لازم و جديت كافي مشهود است.

بدينوسيله از زحمات همه دست‌اندركاران تشكر مي‌نمايم.

* مهدي غضنفري ـ رييس سازمان توسعه تجارت وزارت بازرگاني

بسمه تعالي

ايسنا هنر انتقال پيام را به‌خوبي مي‌داند. در عصر اطلاعات،‌ خود اطلاعات يك گوهر ذي‌قيمت و يك عنصر حياتي رقابت است و ايسنا مي‌داند كه اطلاع‌رساني بايد دقيق، صحيح، كامل، سريع و به‌موقع و متناسب با نياز مخاطب باشد. هر خبرگزاري اين مشخصه را داشته باشد، سرآمد خواهد شد.

سازمان توسعه تجارت، وزارت بازرگاني همواره پاسخگويي را در دستور كار خود قرار مي‌دهد و در اين راستا ايسنا را ياور خود مي‌داند. بروبچه‌هاي ايسنا موفق باشند.

متشكرم

* مجيد پارسانيا ـ معاون وزير و مدير عامل شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي

جشنواره مطبوعات جشن اهل خبر و قلم و دريچه‌اي كه هر سال رسانه و مخاطب مي‌توانند يكديگر را نظاره كنند، بر شما انديشه‌سازان عرصه فرهنگ گرامي باد.

آرزومندم ايسنا رسانه‌اي باشد كه اخبار رفاه و نيكبختي و تكامل بشري و صلح و انسان‌دوستي اين مرز و بوم و جهان معاصر در آن آكنده باشد و آنچه آرمان‌هاي اهالي رسانه است، محقق شود.

* ناصر عبادتي – دبير ستاد كار آفريني شهر تهران

بسمه تعالي

با توجه به اينكه بنده دانشگاهي هستم و در كار دايما درگير مباحث دانشجويي و تدريس براي اين عزيزان مي‌باشم، اثرگذاري وجود اين خبرگزاري را ديده و حس كرده‌ام. انشاءالله بتواند با حضور موثر در فضاي نشر اخبار در حيطه فرهنگي و سياسي و... راه‌گشاي جوانان و عموم مردم باصداقت و درستي همچون گذشته باشد.

* محمود دودانگه - ـ رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني

بسمه تعالي

اميدوارم ايسنا همچون ستاره‌اي درخشان بر كل جهان و بويژه ايران درخشاني و نور هديه كنند. با صداقت و امانت و تمام ويژگي‌هاي يك خبرگزاري جوان و پويا مثل ايسنا.

با تشكر

و...

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha