• یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۸۵ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8509-15969
  • منبع : مطبوعات

در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور مطرح شد: انـتـخـابـات 24 آذر اوج مــردم‌ســالاري ديــنــي بـود

در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور مطرح شد:
انـتـخـابـات 24 آذر اوج مــردم‌ســالاري ديــنــي بـود

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور در قدرداني از حضور باشكوه مردم در انتخابات 24 آذر، اين روز را يكي از روزهاي بيادماندني و تاريخي براي ملت سربلند، آگاه و خردمند ايران اسلامي دانست.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: «ملت هميشه روسفيد ايران اسلامي در يكي ديگر از صحنه‌هاي حضور سياسي - اجتماعي خود، حكمت، تدبير، هوشياري و بلوغ سياسي، اجتماعي خود را با سربلندي نشان دادند. انتخابات چهارمين دوره خبرگان رهبري و سومين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا، اوج مردم‌سالاري ديني همراه با شور و شعور براي هر ايراني مسرت‌بخش، اميدآفرين و براي ملت‌هاي آزاده جهان آرزويي بلند و الهام‌بخش و براي دشمنان اين ملك و دين حيرت‌آور، ناخوشايند و تلخ است.

حضور شعف‌آفرين اقشار مختلف نشانه آگاهي عميق ملت بزرگ ايران و درك هوشمندانه آنان از شرايط پيچيده روز و حكايت از تحليل درست از تحولات سياسي اجتماعي جهاني، منطقه‌اي، داخلي دارد كه بي‌گمان در تاريخ افتخارات امت خداجوي، آزاده و ايراني ثبت خواهد شد.

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور به عنوان يادگار ارزنده بنيانگذار نظام مقدس اسلامي و گسترده‌ترين تشكل دانشجويي اين حضور باشكوه را تبريك گفته و از فرد فرد، اقشار مختلف مردم متدين، آگاه ايران اسلامي مراتب تشكر، سپاس و قدرداني خود را اعلام داشته و يادآوري مي‌نمايد كه ملت ايران در اين مرحله نيز وظيفه سياسي، اجتماعي و ديني خود را با سربلندي و روسفيدي انجام داده و براي دشمنان و دوستان اين آب و خاك و فرهنگ و دين خط و مسير خود را به روشني نشان داده است.

اينك تمامي كانديداهاي حاضر در اين رخداد باشكوه بايد رأي آنان را پذيرفته و به آن تمكين نموده و در جهت آباداني مملكت و رفاه و عزت ملت ايران همگامي و همراهي نمايند.

منتخبان مردم از هرگروه و جريان، اعتماد ملت را پاس داشته و قبل از سود و زيان گروهي به منافع و عزت ملت انديشيده و به شعارهاي داده شده جامه عمل همراه با صداقت بپوشانند.

در پايان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور ضمن تبريك به منتخبان ملت به عنوان بخش عظيمي از جنبش دانشجويي ناظر و مراقب منافع ملت و نظام خواهد بود و عملكرد منتخبان در هر حوزه را با اصول و چارچوب‌هاي قانوني، شرعي، سنجيده و مطالبه خواهد كرد.»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha