• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۸۵ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8509-15600
  • منبع : ریاست جمهوری

رييس‌جمهور در پيام تشكر از مردم به مناسبت خلق حماسه 24 آذر: ملت هوشمند ايران، تصميم تاريخي خود را براي نيل به قله‌هاي تعالي و شرف گرفته است

رييس‌جمهور در پيام تشكر از مردم به مناسبت خلق حماسه 24 آذر:
ملت هوشمند ايران، تصميم تاريخي خود را براي نيل به قله‌هاي تعالي و شرف گرفته است

رييس‌جمهوري اسلامي ايران در پيامي خطاب به ملت شريف و بزرگوار ايران با تشكر و قدرداني از حضور پرشور و شكوهمند آنان در انتخابات 24 آذر و خلق حماسه‌اي به ياد ماندني و پر افتخار تصريح كرد: بدون ترديد 24 آذر 1385 در تاريخ درخشان اين مرز و بوم ، به عنوان سند پيروزي ملت ايران و يك روز با شكوه و عظيم ثبت خواهد شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دكتر محمود احمدي‌نژاد با اشاره به اين‌كه ملت قهرمان ايران در حركتي پرشكوه و در فضايي بسيار آرام ، برادرانه و محبت آميز، در انتخابات شركت كرد و با ترنم سرود همدلي، ايران و و ايراني را بر بام كرامت جهان نشاند خاطر نشان كرده است:‌به لطف الهي، ملت هوشمند ايران، تصميم تاريخي خود را براي نيل به قله‌هاي تعالي و شرف گرفته است، با همدلي و درايت موانع بزرگ را از پيش پا برمي‌دارد و با گام‌هاي مطمئن به سوي اهداف متعالي، حركت مي‌كند.

متن كامل پيام رييس جمهور خطاب به ملت ايران به اين شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه والنصر و الجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه

ملت شريف ايران

در تاريخ پر فراز و نشيب اين سرزمين مقدس و به ويژه در دوران اخير بار‌ها اتفاق افتاده است كه ملت ايران در لحظات سرنوشت ساز بهترين تصميم‌ها را گرفته و با صلابت و موفقيت از گردنه‌هاي دشوار عبور كرده است. اين بار نيز ملت ايران، زيباترين فصل همبستگي ملي را با هوشمندي به تصوير كشيد و در مقابل چشمان حيرت‌زده ناظران و سياستمداران جهاني و نگاه‌هاي منتظر دوست و دشمن يك حماسه بياد ماندني و پرافتخار را رقم زد و ثابت كرد كه همچنان پرچمدار خداپرستي، استقلال و عدالت خواهي براي همه ملت‌هاي امروز و فردا خواهد بود. ملت قهرمان ايران در حركتي پرشكوه و در فضايي بسيار‌آرام ، برادرانه و محبت‌آميز در انتخابات شركت كرد و با ترنم سرود همدلي، ايران و ايراني را بر بام كرامت جهان نشاند و يكبار ديگر عظمت خود را به رخ همه قدرت‌ها و بدخواهان كشاند و گرد ياس را بيش از پيش بر چهره آنان پاشيد.

نظام مردم سالار ايران اسلامي، ناب‌ترين حكومت مردمي دنياست كه آحاد مردم با وجود برخي تفاوت سليقه‌ها ، از روي اخلاص و برادري و براي رضاي خدا به صحنه مي‌آيند، در همه امور كشور تصميم مي‌گيرند، اراده خود را بر كرسي مي‌نشانند و دوش به دوش يكديگر براي برپايي حيات طيبه اسلامي و جامعه نمونه و شاهد تلاش مي‌كنند.

به لطف الهي، ملت هوشمند ايران، تصميم تاريخي خود را براي نيل به قله‌هاي تعالي و شرف گرفته است، با همدلي و درايت موانع بزرگ را از پيش پا بر مي‌دارد و با گام‌هايي مطمئن به سوي اهداف متعالي، حركت مي‌كند.

بدون ترديد، 24 آذر 1385 در تاريخ درخشان اين مرز و بوم، به عنوان سند پيروزي ملت ايران و يك روز با شكوه و عظيم ثبت خواهد شد.

اينجانب ضمن عرض تبريك اين پيروزي بزرگ، از اين‌كه خادم چنين ملت عظيم‌القدري هستم برخود مي‌بالم و با احساس برآمده از غرور و افتخار، برگام‌هاي استوارشان بوسه مي‌زنم.

سلام و درود خداوند، رسول اعظم (ص) و ملائكه الهي بر اين ملت و به ويژه جوانان رشيد و برومندش و اين سرزمين خدايي باد.

برگزاري انتخابات پرحجم شوراها ومجلس خبرگان و مياندوره‌يي مجلس شوراي اسلامي به لحاظ سازماندهي، تنوع كار و شمارش آراء در نوع خود بي‌نظير و همراه با سختي‌هاي فراوان است. برخود لازم مي‌دانم از كليه دست‌اندركاران انتخابات اعم از نيروهاي مردمي، دستگاه‌هاي اجرايي، نظارتي، انتظامي، امنيتي و رسانه‌ي ملي صميمانه تشكر كنم.

اميدوارم منتخبين مردم، از همه لحظات، براي خدمت صادقانه به ملت عزيز وتعالي اين ديار پاك، استفاده كنند و شايستگي خود را در برخورداري از اعتماد ملت بزرگوار به اثبات رسانند.

از خداوند منان براي همگان سلامت و موفقيت مسالت دارم.

محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهوري اسلامي ايران

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha