• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۸۴ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8407-10671

سعدايي در گفت‌وگو با ايسنا: كساني كه به دنبال تك‌محوري و انحصارطلبي هستند نمي‌توانند به شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات وارد شوند

يك عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت تأكيد كرد كه محورقرارگرفتن و تقويت شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با وجود تحولات سياسي كشور و ايجاد هماهنگي بيشتر بين اصلاح‌طلبان ضروري است.

محمدعلي سعدايي، نماينده‌ي سابق مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: گروههاي اصلاح‌طلب بايد بر اساس مشتركاتي كه به آن اعتقاد دارند و كم هم نيستند، جمعي را ايجاد كنند كه بتوانند موجبات دلگرمي و حضور بيشتر كساني را كه به اصلاحات معتقدند، فراهم كنند.

وي گفت: تقويت اين شورا موجب مي‌شود در مقاطعي كه لازم است به صورت فعال به عرصه سياست و سياست‌ورزي وارد شود و مثل دوران انتخاباتي يك استراتژي را پيگيري كند؛ گرچه طبيعي است كه در چنين مقاطعي امكان اين‌كه اين گروهها مثل هم فكر و عمل كنند كم است؛ اما حضور چنين جمعي مي‌تواند كليه كساني را كه هنوز معتقدند اصلاحات دروني امكان‌پذير است، در عرصه سياسي كشور فعال كنند.

اين فعال سياسي با تأكيد بر اين‌كه اگر گروهي به ادامه اصلاحات معتقد باشد، بايد تقويت شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را جدي بگيرد،‌ يادآور شد: كساني كه به دنبال تك‌محوري هستند و مي‌خواهند خود را صاحب جريان اصلاحات بدانند، نمي‌توانند به اين مجموعه وارد شوند و يا همكاري كنند.

اين عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت تأكيد كرد: همه معتقدان به اصلاحات با توجه به مشتركات وارد جبهه مي‌شوند.

وي در پايان درباره تغيير اساسنامه جبهه اصلاحات اظهار داشت: شرايط سياسي به‌ويژه در كشور ما خيلي زودتر تغيير مي‌كند و دوران ثابت بودن فضاي سياسي كوتاه است؛ بر اين اساس بايد اساسنامه به گونه‌اي تنظيم شود كه با شرايط زماني انطباق داشته باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha