• یکشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۸۴ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8407-07787
  • خبرنگار : 71132

ابوترابي‌ درگفت‌وگوباايسنا: نگاه منطقي دانشجويان وسعه‌صدرمسؤولان پشتوانه‌ نظام‌است مسوولان بااستقبال ازنقد دانشجويان مي‌توانند درجهت‌افزايش كارآيي گام بردارند

ابوترابي‌ درگفت‌وگوباايسنا:
نگاه منطقي دانشجويان وسعه‌صدرمسؤولان پشتوانه‌ نظام‌است
مسوولان بااستقبال ازنقد دانشجويان مي‌توانند درجهت‌افزايش كارآيي گام بردارند

حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي‌فرد اظهار داشت: نگاه منطقي دانشجويان و سينه‌هاي گشاده‌ي همراه با سعه‌ي صدر مسؤولان مي‌تواند بهترين پشتوانه براي حركت رو به تكامل نظام جمهوري اسلامي باشد.

مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: شاكله‌ي دانشجو و دستمايه‌هاي علمي، فرهنگي، سياسي، دغدغه‌هاي اجتماعي و آينده‌نگري همراه با شادابي و طراوت دوران جواني و آزادگي برآمده از آن جايگاه، اقتضاي حضور و نقد مديريت كشور و تلاش براي افزايش كارآيي نظام را هميشه داشته است و اميدواريم در آينده بيش از گذشته اين سير و نگاه را در نسل دانشجو و تشكل‌هاي دانشجويي شاهد باشيم.

نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي افزود: تشكل‌هاي دانشجويي با توجه به پيشينه‌ي فرهنگي، ديني و سياسي خود و پيوندهاي استواري كه با نظام جمهوري اسلامي دارند طبيعتا به عنوان يك منتقد هوشمند هميشه به كار دستگاه‌هاي اجرايي و قواي سه‌گانه نظارت داشته‌اند و به نقد تصميمات و اقدامات انجام‌شده‌ي قوا مي‌پرداخته‌اند، در گذشته اين‌طور بوده و فكر مي‌كنم در آينده هم شاهد اين سير باشيم.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي افزود: مسؤولان اجرايي قواي سه‌گانه با گشاده‌رويي و استقبال از اين نقدها مي‌توانند ضمن شناخت نقاط قوت و ضعف خويش در جهت افزايش كارآيي خود گام بردارند.

وي گفت: تشكل‌هاي دانشجويي همسو با دولت با توجه به نگراني مضاعفي كه براي افزايش كارآيي دولت دارند ضمن پشتيباني و حمايت، نقد علمي و منطقي را خواهند داشت، آن دسته از تشكل‌هاي دانشجويي كه احيانا از منظر سياسي با دولت همسو نيستند نيز به نقد عملكرد دولت متكي به آراي مردم مي‌پردازند.

ابوترابي در پايان ابراز اميدواري كرد كه در سال تحصيلي جاري شاهد پويايي علمي، سياسي و فرهنگي شايسته در مجامع علمي و دانشگاهي باشيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha