مسعود زارعی امروز، ۱۹ اسفند در دومین جلسه ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۴ مدیریت شهری شیراز، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص میزبانی از ایام نوروز گفت: تلاش کردیم تا با برنامهریزی دقیق، میزبانی شایستهای را از مسافران نوروزی داشته باشیم.
وی از نظارت و بازدید ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی طی ایام پایان سال از نقاط مختلف شیراز و وضعیت خدمترسانیها خبر داد و افزود: این ستاد با حضور میدانی و فعال خود، نهتنها به شناسایی و رفع نواقص میپردازد، بلکه با تعامل مستمر با شهرداری، در جهت بهبود خدمات شهری تلاش میکند به گونهای که این هماهنگی باعث شده است تا مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شوند که نتیجه آن، افزایش رضایت شهروندان و مسافران خواهد بود.
رئیس ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی همچنین به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برنامههای فرهنگی ویژهای برای این دو مناسبت تدارک دیده شده و هماهنگیهای لازم با صدا و سیمای مرکز فارس انجام گرفته است تا شیراز در صدر اخبار ملی قرار گیرد و احساسات و خاطرات خوب مهمانان و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) به خوبی انعکاس داده شود.
عضو شورای شهر شیراز، یکی از چالشهای سال گذشته را موضوع پارکینگهای بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: امسال با برنامهریزی دقیقتر، این مشکلات به حداقل رسیده و فرآیندهای نظارتی و بازخوردگیری بهبود یافتهاند تا خدمات شهری با کیفیت بهتری ارائه شوند.
وی همچنین گفت: با ابلاغیههای جدید، حضور و مسئولیت پذیری تمامی اعضای ستاد اجرایی و نظارت به طور جدیتری پیگیری شده و تلاش میشود تا هیچ نقصانی در اجرای برنامهها وجود نداشته باشد و خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شوند.
انتهای پیام
نظرات