به گزارش ایسنا، عادل پیرمحمدی - مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو - طرح امداد نوروزی ۱۴۰۴ را نمادی از تحول در خدمترسانی به مشتریان دانست و گفت: مدیریت جدید ایرانخودرو تمرکز اصلی خود را بر ارائه خدمات مناسب به مشتریان قرار داده، از اینرو تلاش میشود در طرح امداد نوروزی، تعطیلات خوبی برای شهروندان رقم بخورد.
وی با بیان اینکه طرح خدمات نوروزی نمادی از تحول در خدمترسانی به مشتریان خواهد بود، تاکید کرد: ارتقای رضایت مشتریان را از بخش خدمات پسازفروش آغاز کردهایم، ارائه خدمات به خودروهایی که قبلا تولید و تحویل شدهاند و رضایت مالکان اهمیت بالایی دارد و در تلاش هستیم از این جهت هزینه ناشی از نارضایتی مشتریان به ایرانخودرو وارد نشود.
به گفته پیرمحمدی، ایجاد دسترسی شبانهروزی نمایندگیهای منتخب ایرانخودرو و توزیع سراسری قطعات و لوازم یدکی در طرح امداد نوروزی بر سرعت ارائه خدمات به مشتریان خواهد افزود.
وی از ویژگیهای منحصربهفرد این طرح، بازدیدهای رایگان فنی و پیش از سفر خودروهای ایرانخودرو به همراه ایابوذهاب رایگان و تخفیف ۵۰ درصدی اجرتهای سرویسهای دورهای با عنوان طرح «خدمات پیش از سفر»، اقداماتی برای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مورد نیازشان یاد کرد.
براساس برنامهریزی صورتگرفته، به منظور ایجاد اطمینان از سلامت خودرو، طرح «خدمات پیش از سفر» از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا میشود که با هدف افزایش ایمنی و آسودگی خاطر مشتریان، بازدیدهای پیش از سفر را در محل مورد نظر آنان انجام میدهد.
مشتریان ایرانخودرو میتوانند برای دریافت خدمات، در هر ساعت از شبانهروز از طریق مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشنهای بسپر (قابل دانلود از تمام پلتفرمهای دانلود اپلیکیشن یا دانلود مستقیم از سایت www.bespor.com) و ایساکو (قابل دانلود از پلتفرمهای دانلود اپلیکیشن یا سایت www.isaco.ir) و همچنین وبسایت www.۰۹۶۴۴۰.com درخواست خود را ثبت کنند.
انتهای پیام
نظرات