• شنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403121107473
  • خبرنگار : 50204

لزوم جلوگیری از ورود خودروهای سنگین از سمت بروجرد و شازند به اراک

لزوم جلوگیری از ورود خودروهای سنگین از سمت بروجرد و شازند به اراک

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه آزادراه کنارگذر شمالی اراک گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، باید روشی تمهید کرد که از ورود خودروهای سنگین از سمت بروجرد و شازند به شهر اراک جلوگیری شود.

نادرقلی ابراهیمی روز شنبه ۱۱ اسفند در جلسه رفع مشکلات پروژه آزادراه کنارگذر شمالی اراک اظهار کرد: مقرر شده است که این پروژه، هرچه زودتر و پیش از آغاز محدودیت‌های ترافیکی نوروز به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در راستای دسترسی روستاهای همجوار از جمله ساقی و طرلان و مکان‌هایی که در محدوده طرح قرار دارند نیز باید اقدامات اجرایی انجام شود تا شاهد مشکلاتی از جمله تصادف در مسیر این روستاها نباشیم.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: با اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن باید روشی تمهید کرد که از ورود خودروهای سنگین از سمت بروجرد و شازند به شهر اراک جلوگیری شود.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه دستاورد بزرگی برای استان و شهر اراک محسوب می شود که با نگاه کاهش آلودگی برای مردم بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۱ ۲۰:۴۳

سلام درود بر اقای ابراهیمی ۵۰ درصد الودگی اراک عبور ماشین های سنگین از داخل شهر اراک است هیچ عوارضی هم پرداخت نمی کنند برای شهر های مانند قم مازنداران اصفهان رشت قزوین عوارضی دارند ولی برای اراک ندارد باید برای اراک عوارضی بگذارند از سمت تهران وغرب

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۱ ۲۳:۴۱

مگه کمربندی نداریم پس چرا این ماشین های سنگین میان داخل شهر

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۲ ۰۱:۲۸

چه فکری برای کسب کار کردین.میدونید چند نفر تو این مسیر نون میخورن

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۲ ۰۶:۴۷

طبیعتا جلوگیری از تردد ماشین های سنگین منجر به کاهش آلودگی و ترافیک شهری می گردد اما دوستمون چجوری دقیق محاسبه کرده که ۵۰ درصد آلودگی حذف میشه ‌‌.اون دوستمون هم بحث عوارضی مطرح کرده باید بهش بگیم کجاییییی.مگه عواضی کشک....

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۲ ۰۷:۰۶

بله کمربندی شمالی اراک که در رینگ دوم اجرا شده خوبه ولی متأسفانه هنوز پل دسترسی به آن از سمت ضلع جنوبی اتوبان بروجرد اراک ایجاد نشده است و رانندگان باید حدود حداقل ۵ کیلومتر به شازند منحرف شوند و با تحمل خطراتی وارد جاده شازند به اتوبان بشوند. پل حیا

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۲ ۰۹:۳۲

طرح خوبیه ولی الان پل جلوی پتروشیمی چند ساله بلاتکلیف مونده و مردم به ناچار باید ۵ کیلومتر راه خودشون دور کنن برن سمت شازند بعد دور بزنن.الودگی را تا حدودی کاهش می ده ولی به کسب و کار هم یکم آسیب می رسونه .

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۲ ۱۰:۰۴

سلام ورودی وخروجی سمت توره در هر دولاین مخصوصا ورودی وخروجی نزدیک اراک خوب نیست و نیازمند تعریض، دولاین شدن، خط کش، افزایش نور مناسب، حذف پیچ شیب افتادگی دبرحیتگی هیت جاده مهاجران بیاد جلوتر برهوخنداب خوبه و وروری کمربندی رشنالی بیاد جلوتر با تابلو مناسب

avatar

جناب دکتر لطف بفرمایید قبل از تصمیم جلوگیری اول پل ابتدا و انتها رو پیگیری و سپس تصمیم نهایی رو اعلام بفرمایید

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۲ ۲۲:۳۶

سلام پروژه خوبی هست ولی متاسفانه هنوز ورودی به این مسیر آماده نیست و برای ورود باید مسیر طولانی به سمت شازند طب بشه و بعد برگشت همین طور و بعد چند کیلومتر برگشت به سمت بروجرد تا وارد این کمربندی بشویم و همین باعث دور شدن مسافت و طولانی شدن زمان سوخت

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۳ ۰۰:۲۳

کاری کن که به درد ما مردم بخوره جلوی ورودآلودگی نیروگاه وپتروشیمی روبگیرنه ورود کامیون

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۳ ۰۹:۲۲

اگه ورودی و خروجی یه مسیر و خود مسیر درست باشه..بنده خدا راننده کامیونها بهترین مسیر رو انتخاب می کنند.برا کسب و کار هم در مسیر جدید روزی کسب میکنند و منطقه ای جدید با کسب و کار نوین شکل میگیره

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۳ ۱۲:۱۰

شما لطف کن مازوت سوزی رو قطع کن کنار گذر پیشکش.

avatar
۱۴۰۳-۱۲-۱۳ ۲۳:۲۵

با سلام و دورد خدمت جناب آقای ابراهیمی نماینده محترم اراک . آقای ابراهیمی من از شما خواهشی دارم که پلی که در نزدیکی پل دوآب می سازند همین طور نصفه مانده است و خیلی خطرناک است .اگر امکان دارد دستور بقیه ساخت این پل هم در اولویت قرار بدین. با تشکر