• شنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403112720082
  • خبرنگار : 50046

در بارش برف اخیر انجام شد

ثبت حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی

ثبت حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در بارش برف و کولاک اخیر (۱۹ تا ۲۷ بهمن) حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شد.

علی ربانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از تعداد تماس های ثبت شده با مرکز مدیریت راه های استان، ۲۵۹۷ مورد تماس با اپراتور بوده است. بیشترین تماس ها در این مدت درباره شرایط جوی، امدادرسانی، شکایت های باری و مسافری و پیگیری شکایت ها، مشکل مشاهده شده جاده ای و مسافرت بین شهری بوده است.

وی ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای هستند و هم‌وطنان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی، انسداد راه‌ها و ترافیک محورها مطلع شوند. همچنین شکایت خود را در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha