• دوشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403110805542
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

رفع چالش‌های بهداشت و درمان نیازمند تدبیر و تعامل است

رفع چالش‌های بهداشت و درمان نیازمند تدبیر و تعامل است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان، در پاسخگویی مستقیم به دغدغه‌های مردم در سامانه سامد، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه بهداشت و درمان، خواستار رفع موانع موجود با تعامل، تدبیر و طراحی سازوکارهای مناسب شد.

محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان امروز دوشنبه ۸ بهمن ماه، به همراه جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان، تامین اجتماعی و بیمه سلامت استان در ساختمان سامد حضور یافت و به صورت مستقیم به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ داد.

هدف از این اقدام، بررسی دقیق دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط با بهداشت و درمان، تامین اجتماعی و خدمات بیمه‌ای بود.

در این برنامه که در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی و تحقق حقوق شهروندی صورت گرفت، استاندار هرمزگان به ۲۸ مورد از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها پاسخ داد و ضمن استماع دقیق مسائل مطرح شده، دستورات لازم را به مدیران حاضر در مرکز سامد جهت پیگیری فوری صادر کرد.

آشوری تازیانی بااشاره معطل ماندن برخی از مسائل مهم و اولویت‌دار در این حوزه، افزود: حل این مسائل نیازمند طراحی یک مدل و الگوی کارآمد جهت سرعت بخشیدن به فرآیند تامین منابع مالی و تعامل سازنده بین دستگاه‌های ذی‌ربط است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم همفکری و تعامل برای حل چالش‌های موجود، اظهار داشت: نباید مردم به دلیل تاخیر در پرداخت‌های بیمه‌ای یا اختلافات اداری دچار مشکل شوند برای برون رفت از این وضعیت، نیازمند یک رویکرد جامع‌نگر، تعامل سازنده و تدبیر مسئولانه هستیم باید با همفکری و همکاری، فرآیندهای موجود را اصلاح و سرعت خدمات‌رسانی را افزایش دهیم.

آشوری تازیانی همچنین بر لزوم پیگیری جدی این موضوعات در سطوح ملی تاکید کرد و گفت: در صورت نیاز، با وزیر بهداشت و سایر مسئولان ارشد سازمان‌های بیمه‌گر نیز مذاکره و پیگیری خواهیم کرد تا با ایجاد گشایش در این حوزه، زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم شود.

وی بر تلاش در مسیر حل مسائل اولویت‌دار حوزه سلامت را گامی مهم در جهت افزایش رضایت شهروندان دانست و در پایان با اشاره به اهمیت ایجاد یک سازوکار مستمر برای گفتگو و مسئله‌یابی در حوزه بهداشت و درمان، افزود: باید با رویکردی علمی و دقیق به شناسایی ریشه‌ای مشکلات پرداخته و با اتخاذ راهکارهای کارآمد، زمینه بهبود و ارتقای خدمات این حوزه را فراهم سازیم هدف نهایی، رسیدن به نقطه‌ای مطلوب و متعادل است که در آن، شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا،  این برنامه با هماهنگی دفتر بازرسی استانداری هرمزگان انجام شد و در راستای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصت برابر برای همه اقشار جامعه در ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار برنامه‌ریزی شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha