• چهارشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403102619128
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک نماینده مجلس:

تخلف در دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست/ رضایت مردم اولویت باشد

تخلف در دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست/ رضایت مردم اولویت باشد

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به اینکه بی‌تردید خدمت به مردم نباید منجر به نارضایتی آن‌ها شود، گفت: اگر تخلفات در دستگاه‌های اجرایی رخ دهد، بی‌تردید آسیب این تخلف بیش از هر تخلف خارج از دستگاه‌های اجرایی است.

سالار آبنوش در دیدار با ابوالفضل خمسه، بازرس کل استان قزوین ضمن تأکید بر خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم اظهار کرد: بی‌تردید خدمت به مردم نباید منجر به نارضایتی آن‌ها شود. آنچه مورد اهمیت است رضایت مردم در موضوعات به خصوص خدمت‌رسانی است و باید رضایت خداوند و در پس آن رضایت مردم به وجود آید.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، وی با اشاره به تخلفاتی که به مردم آسیب می‌زند، بیان کرد: اگر تخلفات در دستگاه‌های اجرایی رخ دهد، بی‌تردید آسیب این تخلف بیش از هر تخلف خارج از دستگاه‌های اجرایی است و اهمیت کار بازرسی نیز به همین است.

وی به موضوع بودجه استان قزوین اشاره و ضمن تأکید بر پیگیری این موضوع، انسجام و وحدت نمایندگان و مسئولان استان را در این حوزه مؤثر دانست و گفت: آشنایی مدیران با وظایف خود و همچنین قوانین و مقررات ضروری است و توصیه می‌کنم مدیران اجرایی ضمن ارتباط با بازرسی در این حوزه عملکرد مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha