سالار آبنوش در دیدار با ابوالفضل خمسه، بازرس کل استان قزوین ضمن تأکید بر خدمترسانی بیوقفه به مردم اظهار کرد: بیتردید خدمت به مردم نباید منجر به نارضایتی آنها شود. آنچه مورد اهمیت است رضایت مردم در موضوعات به خصوص خدمترسانی است و باید رضایت خداوند و در پس آن رضایت مردم به وجود آید.
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، وی با اشاره به تخلفاتی که به مردم آسیب میزند، بیان کرد: اگر تخلفات در دستگاههای اجرایی رخ دهد، بیتردید آسیب این تخلف بیش از هر تخلف خارج از دستگاههای اجرایی است و اهمیت کار بازرسی نیز به همین است.
وی به موضوع بودجه استان قزوین اشاره و ضمن تأکید بر پیگیری این موضوع، انسجام و وحدت نمایندگان و مسئولان استان را در این حوزه مؤثر دانست و گفت: آشنایی مدیران با وظایف خود و همچنین قوانین و مقررات ضروری است و توصیه میکنم مدیران اجرایی ضمن ارتباط با بازرسی در این حوزه عملکرد مطلوب داشته باشند.
انتهای پیام
نظرات