خبرنگار: مریم همتی / گوینده: امیرمحمد سهرابی / تدوینگر: امین نصراللهی
ویدیو/ تبلیغ با چاشنی وحشت؛ از اسبسوار داعشی تا عروسک مرموز
تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در دنیای تجارت و بازاریابی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به کار میرود اما در تبلیغاتی که از ترفند ترساندن استفاده میشود، ناخودآگاه اطلاعات نادرست یا اغراقآمیزی را به مخاطبان می دهد که بعضا منجر به تصمیمگیریهای نادرست و غیرمنطقی میشود و به گفته صاحبنظران احساسات منفی را تقویت و به سلامت روانی آنها آسیب میزند و به نوعی احترام به مخاطب را زیر سوال میبرد.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات