• شنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403102216371
  • خبرنگار : 50294

معاون استاندار کردستان:

رضایتمندی مردم هدف اصلی مدیران باشد

رضایتمندی مردم هدف اصلی مدیران باشد

ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست کسب رضایت مردم را هدف و اولویت مسئولیت و ماموریت خود قرار دهند.

محمد عظیم ملک امروز (۲۲ دی) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست کردستان اظهار کرد: هدف و اولویت همه مدیران باید کسب رضایت مردم باشد چرا که اگر مردم راضی باشند، پشتیبان نظام و دولت خواهند بود و هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی خطاب به مدیرکل جدید پست کردستان گفت: با به‌کارگیری نیروهای شایسته، با تجربه، متخصص و باورمند به گفتمان رئیس جمهور در راستای ایجاد وفاق و همدلی، عدالت و انصاف و خدمت با احترام به مردم گام بردارید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: رتبه برتر کردستان در حوزه پست در کشور مایه افتخار است و این مهم باید حفظ و برای ارتقای آن تلاش کرد.

ملک بر صرفه‌جویی در انرژی توسط دستگاه‌های اجرایی استان برای کمک به رفع ناترازی تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌ها باید با جدیت، مصرف بهینه انرژی دستگاه‌های متبوع را مدیریت و نظارت کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات محمدامیدی، برای «مرتضی ملاولی» به عنوان مدیرکل جدید پست کردستان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha