• چهارشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1403101914044
  • منبع : سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

امکان ثبت شکایت از تماس‌های صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی فراهم شد

امکان ثبت شکایت از تماس‌های صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی فراهم شد

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از ایجاد امکان ثبت شکایت از تماس‌های صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد امامی- سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری - اظهار کرد: بر اساس مصوبه ۳-۳۵۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه خدمت محتوای تماس صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی ممنوع است و دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات موظف هستند از راهیابی اینگونه تماس‌ها در شبکه خود جلوگیری کنند.

وی افزود: در راستای اجرای این مصوبه، امکان ثبت شکایت از این تماس‌ها ایجاد شده و مشترکین سرویس‌های ارتباطی در صورت دریافت تماس‌های صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته می‌توانند در سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir شکایت خود را ثبت کنند.

امامی درباره نحوه ثبت شکایت در این سامانه عنوان کرد: مشترکینی که تماس‌های تبلیغاتی صوتی را دریافت می‌کنند پس از اطمینان از اینکه شماره تماس گیرنده به کدام اپراتور مربوط می‌شود، می‌توانند با تماس با شماره ۱۹۵ یا مراجعه به این سامانه و با انتخاب دسته‌بندی تلفن ثابت، انتخاب سرویس مکالمه، انتخاب اپراتور و تماس صوتی تبلیغاتی برای ثبت شکایت مربوط به تماس‌های صوتی تبلیغاتی اقدام کنند.

امکان ثبت شکایت از تماس‌های صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی فراهم شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha