• دوشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403101007382
  • خبرنگار : 50040

فرماندار مطرح کرد

ابرپروژه سنگر - سیاهکل؛ نیازمند اعتبارات ملی

ابرپروژه سنگر - سیاهکل؛ نیازمند اعتبارات ملی

ایسنا/گیلان فرماندار سیاهکل، خواستار حمایت استاندار و همت نمایندگان و مسئولان استان برای اجرای پروژه سنگر - سیاهکل به عنوان یکی از ابرپروژه های گیلان شد و گفت: نیازمند تزریق اعتبار کلان ملی جهت تکمیل پروژه هستیم.

امین بابایی در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی و چهار خطه کردن محور سنگر - سیاهکل - بازکیاگوراب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازگشایی مسیر ۵۰۰ متری محور سنگر به سیاهکل در حدفاصل پلیس راه رشت به قزوین در آینده نزدیک، اظهار کرد: با بازگشایی این مسیر شاهد افزایش تردد خودروهای بومی و برون استانی به داخل استان از محور سنگر - سیاهکل خواهیم بود که موجب نگرانی است.

وی با بیان اینکه محور مذکور فاقد روشنایی بوده و شانه خاکی آن نیز دچار بحران است، افزود: پروژه سنگر - سیاهکل ملی بوده و تملک اراضی آن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام گرفته و نیازمند تزریق اعتبار کلان ملی جهت تکمیل پروژه هستیم.

ابرپروژه سنگر - سیاهکل؛ نیازمند اعتبارات ملی

فرماندار سیاهکل با تاکید بر لزوم چهار خطه شدن این محور، عنوان کرد: پلیس راه استان با هدف پیشگیری از تصادفات و خسارات مالی و جانی برای مردم و مسافران در سه نقطه از این محور مستقر شده است.

بابایی خواستار حمایت استاندار و همت بالای مسئولان استان برای اجرای پروژه سنگر - سیاهکل به عنوان یکی از ابرپروژه های گیلان شد و گفت: محور سنگر - سیاهکل، گیلان را به شرق استان و سپس مازندران متصل می کند؛ همچنین پیشگیری از ترافیک مرکز استان را به دنبال دارد.

ابرپروژه سنگر - سیاهکل؛ نیازمند اعتبارات ملی

وی با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات لازم برای این پروژه ملی و ادامه آن تا بازکیاگوراب، یادآور شد: فاز نخست این پروژه به طول ۴.۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

فرماندار سیاهکل با اشاره به آمار بالای تصادفات منجر به فوت و جرح در این محور طی سال های گذشته، بیان کرد: تلاش می کنیم تا این پروژه محوری استان در اسرع وقت به بهره برداری برسد، زیرا نشان دهنده تعهد انسانی و اخلاقی ما برای پیشگیری از تصادفات است.

وی محور سنگر - سیاهکل را جزو سه محور پرتصادف استان دانست و خاطرنشان کرد: ۵۰۰ متر از فاز اول محور سنگر - سیاهکل تا عید به بهره برداری خواهد رسید.

ابرپروژه سنگر - سیاهکل؛ نیازمند اعتبارات ملی

بابایی با قدردانی از همکاری مسئولان قضایی جهت اخذ مجوزهای لازم برای تامین مصالح، ادامه داد: امیدواریم با همت نمایندگان گیلان در مجلس و حمایت استاندار گیلان، شاهد جذب اعتبارات ملی برای چهار خطه کردن محور سنگر - سیاهکل - بازکیاگوراب باشیم.

فرماندار سیاهکل با اشاره به اتمام فاز نخست تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۴، تاکید کرد: محور سیاهکل -  بازکیاگوراب نیز پیشرفت ۳۵ درصدی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۱۰:۳۹

ممنون از آقای دکتر امین بابایی عزیز ایشان واقعا مردی سخت کوش و پر تلاشی هستند وتشکر از زحمات آقای دکتر

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۱۲:۵۰

این محور بسیار خطرناک و با ترافیک سنگین است باید بودجه کافی برای آن در نظر گرفته شود تا از جان و مال مردم حفاظت شود

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۱۴:۳۸

بزرگترین مشکل شهر سیاهکل جاده هستش مسیری که از سیاهکل به بازکیاگراب وجود دارد بیشتر از ۴۰ پیچ داره که در این مسیر نه کوه هست نه دره کل مسیر کاملاً صاف هست اما نمی‌دانم برای چی این همه پیچ داره و جاده ای کاملا خطرناک اگر شهر سیاهکل یک جاده درست داشت.

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۱۹:۱۶

با تشکر از مسولین سیاهکل. بنده غیره بومی اونجا هستم. وبابت تلاش‌های شما تشکر میکنم امیدوارم سلامتی برایتان حاصل باشد.

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۱۹:۳۹

کوچکترین اشتباه تو این جاده عواقب جبران ناپذیری دارد . از مسولان خواهشمندیم اعتبار لازم را فراهم کنن تا این جاده زودتر تکمیل و از جان و مال مردم محافظت شود .

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۱۹:۵۶

با بازگشایی اتوبان سیاهکل به سنگر ، محور بازکیاگوراب به سیاهکل شبیه یک قیف برعکس به سنگینترین و شلوغترین جاده تبدیل شده که هم برای بومی ها و مسافران بسیار حادثه ساز بوده و چاله ها و موج های جاده و عرض کم جاده باعث آسیبهای زیادی به خودروها مردم شده

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۲۲:۰۱

اتوبان؟؟؟ تعریف اتوبان رو مطالعه کنید که چیست!! مسیری که ۲باند رفت و برگشت داره با کلی دست انداز نام اتوبان رو بخود اختصاص نمیده.

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۲۰:۱۱

از پل بازکیاگوراب به سیاهکل با جاده با عرض کم ، بسیار خطرناک ، تاریک و بدون ماهور و روشنایی ، موج جاده ، رفت و آمد ماشین های سنگین از مشکلات این جاده می باشد

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۲۰:۴۹

آقایان مسول جاده بازکیاگوراب به سیاهکل یه جاده معمولی نیست ، این مسیر شامل ( مسیر بومی ها ، مسیر مردم سیاهکل ، مسیر قزوین و تهران ، مسیر گردشگری دیلمان و اسپیلی ، مسیر رشت ، مسیر فومن ، مسیر کارخانه سیمان ) باحجم بسیارخودرو های سبک و سنگین در شب وروز

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۲۱:۰۲

از وقتی که جاده لاهیجان به سیاهکل بازگشایی شد به جرات میتوان گفت حجم ترافیک مرکز استان به نصف رسیده، ماشینها سواری و سنگین از شرق استان برای خروج از استان دیگر لازم نیست که از رشت عبور کرده و باعث دور شدن مسیر و استهلاک و ترافیک سنگین را شاهد باشن .

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۲۱:۰۹

توی یک روز بالای ۱۰۰ تا ماشین تو جاده بازکیاگوراب به سیاهکل شاسی ماشین شون ترک یا لاستیک هاشون پاره شد خواهشا یه فکری به حال این جاده کنید این جاده ظرفیت حجم این همه ماشین رو نداره .

avatar
۱۴۰۳-۱۰-۱۱ ۲۱:۱۶

خواهشا مسولان لاهیجان و سیاهکل و مسولان استانی هر چه زودتر برای تامین بودجه برای این پروژه سنگین اقدام کنن تا مشکلات این جاده که جزء شاه راه استان با حجم بسیار سنگین تردد میباشد هر چه زودتر تکمیل شود .

avatar
دیروز ۱۰:۴۲

با سلام و تشکر بابت زحمات تمام مسئولان دست اندر کار بنظر اینجانب بجز استاندارد نبودن محور سنگر به سیاهکل یکی از مشکلات و خطرات موجود تردد کامیون و ماشینهای سنگین در این محور میباشد