عبدالکریم اخترشناس روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: ۲ هزار و ۴۵ مورد از این تماسها در قالب شکایت بوده که به ترتیب مربوط به مشکلات راه، بخش کالا، مسافر و ترانزیت بار بوده و پیگیری آن تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گرفته است.
اخترشناس با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانهروزی برای پاسخگویی به سؤالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان افزود: علاوه بر بخش گویای سامانه ۱۴۱، سایت اینترنتی این مرکز به نشانی www.۱۴۱.ir به صورت برخط جدیدترین تصاویر از وضعیت ترافیکی راههای استان و کشور و سایر خدمات مورد نیاز نظیر مجتمعهای خدمات بین راهی و سایر نیازمندیهای کاربران جادهای را نمایش میدهد.
وی یادآور شد: اکنون ۵۳ سامانه کنترل سرعت، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۷۸ ترددشمار، ۷ تابلو پیام متغیر جادهای، ۴ سامانه توزین در حال حرکت و ۸ سامانه عکسبرداری در محورهای این استان فعال است.
انتهای پیام
نظرات