• دوشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403082820488
  • منبع : بازار

سرویس نورونتا بیش از ۹۷ درصد رضایت مشتریان را کسب کرد

سرویس نورونتا بیش از ۹۷ درصد رضایت مشتریان را کسب کرد

حمید یزدانی، مدیر عامل شرکت امید ژرف نگرگفت : شرکت مخابرات ایران با تامین زیر ساخت های لازم ( فضا ، لینک و پاور ) برای شرکت ژرف نگر در ارایه سرویس نورونتا ( شبکه امن سازمان های کشور ) بیش از ۹۷ درصد رضایت مندی مشتریان راکسب کرد .

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  حمید یزدانی، مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت امید ژرف نگر در همایش بهبود راهکارهای اجرایی خدمات نورنتا ، به تشریح جزییات عملکرد این شرکت پرداخت و با اشاره به اهداف تعیین شده این شرکت برا ی بهینه سازی کل شبکه و رضایت ۹۷ درصدی مشتریان اظهار داشت : این شرکت با فروش سالانه حدود ۷۷۰ میلیارد تومان از این سرویس بهترین خدمات SLAکشور را ارایه می کند . محصول نورونتا با توجه به تضمین کیفیت و امنیت می تواند یاری گر سازمان ها و نهادهای مختلف برای ایجاد یک شبکه غیر اشتراکی و امن باشد.

مهندس یزدانی وصول بیش از۹۲ درصد از مطالبات را یکی دیگر از فعالیت های عنوان کردوافزود : بهینه سازی کل شبکه ، هسته جدید و دسترسی فیبرنوری  برای ایجاد پهنای باند بیش از Gbps 100 نیز از خدمات دیگری که ارایه می شود .

وی SLA و جلب رضایت مشتری را ، راهکار بدون مرز در کسب درآمد و بقا در بازار عنوان کرد و گفت : مشتری باید شفافیت را ببیند تا اطمینان حاصل کند . باید مدیریت شبکه را در اختیار مشتری قرار داد و این یعنی اطمینان خاطر و حفظ مشتری . زمانی که شفافیت و مدیریت شبکه به دست مشتریان باشد موفقیت حاصل می شود .

رییس هیات مدیره شرکت امید ژرف نگر ،  تغییر فناوری دسترسی از سیم مسی به فیبر نوری و ایجاد افزونگی لازم در شبکه برای رسیدن به افزایش مشترکان و ایجاد فیبر نوری را از عوامل در مسیر پیشرفت عنوان کرد و گفت : برای حفظ  مشتری باید در حوزه فناوری های جدید توسعه صورت گیرد .حتی اگر بازگشت سرمایه به زودی حاصل نشود .  شرکت ژرف نگر با سرمایه گذاری در حوزه های Cloud  مشتریان بزرگی مانند ایتا، روبیکا ،همراه اول وارتش را خدمات می دهد .

وی با تاکید بر ایجاد سرویس امن برای مشتری اظهارداشت : ترکیب  نورونتا و Cloudبا  هم امنیت و پایداری  را در شبکه فراهم می کند که برای مشتری مدیریت شبکه تعریف می کند . شرکت ژرف نگر با سرمایه گذاری در حوزه های Cloud  مشتریان بزرگی مانند ایتا، روبیکا ،همراه اول وارتش را خدمات می دهد.

سرویس نورونتا بیش از ۹۷ درصد رضایت مشتریان را کسب کرد

مهندس یزدانی  بااشاره به رشد ۱۲ برابری ظرفیت شبکه نورونتا  گفت : ظرفیت شرکت مخابرات ایران برای جذب مشارکت ، مشتریان و فناوری های نو بسیار مناسب است  برای استفاده از این ظرفیت ها به مدیریت و برنامه ریزی نیاز است. تاکنون ۱۰ درصد از مشتریان ما به فیبر نوری متصل شدند که امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر با شرکت مخابرات بتوانیم سرویس های بهتری را توسعه دهیم .

مدیرعامل شرکت امید ژرف نگر تحقیق و توسعه در سرویس های جدید را برای رسیدن به افق ۱۰ سال آینده شرکت مخابرات ایران  و آینده روشن ضرور دانست .

گفتنی است ؛ نورونتا محصول مشترک شرکت امید ژرف نگر و شرکت مخابرات ایران است. این شرکت به عنوان یکی از پیمانکاران فعال صنعت فاوای کشور از طریق عقد قرارداد به شکل BOT با شرکت مخابرات ایران وارد همکاری شده است. نورونتا در حال حاضر تنها شبکه موجود در کشور است که می‌تواند به مشترکین خود تضمین کیفیت (SLA) بدهد. در شبکه نورونتا تضمین کیفی خدمات در چهار سطح برنزی، نقره‌ای، طلایی و الماس ارائه می‌شود؛ که همه این سطوح در ۳۱ استان و حدود ۹۰۰ شهر و بیش از ۱۶۰۰ مرکز مخابراتی سراسر کشور قابل عرضه است.

سرویس نورونتا بیش از ۹۷ درصد رضایت مشتریان را کسب کرد

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha