اکبر پورخردمند، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با همکاری معاونین حمل و نقل و ترافیک مناطق دهگانه و شهرداران نواحی تبریز نقاط حادثهخیز شهر به صورت مستمر شناسایی، و عملیات اجرایی رفع این نقاط و نواقص انجام میشود.
وی گفت: بر اساس گزارشهای دریافت شده و اخبار منتشر شده از سوی معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق و نیز شهرداران نواحی، و بر اساس اعلام شهروندان در رسانه ها و راه های ارتباطی، نقاط حادثهخیز شهر را به صورت مستمر شناسایی میکنیم و درخصوص عملیات اجرایی رفع این نقاط و نواقص هماهنگی ها و تلاش های لازم انجام میشود.
وی افزود: راهکارهای پیشنهادی در صورت تأیید، به فرایند اجرایی بهینه سازی و رفع نواقص نقطه حادثهخیز تبدیل می شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پورخردمند عنوان کرد: شهروندان میتوانند از طریق سامانه ۱۳۷ یا سایت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز به آدرس: transport.tabriz.ir، اطلاعات نقاط حادثهخیز محله ی خود را گزارش دهند تا موضوع بررسی و اقدامات مورد نیاز انجام شود.
دور سوم ارزیابی عملکرد خدمات شهری مناطق تبریز به اتمام رسید
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از اتمام ارزیابی فعالیت ها و عملکرد خدمات شهری و پیمانکار در مناطق دهگانه شهر تبریز خبر داد.
هادی بدری با اعلام این مطلب گفت: ارزیابی عملکرد و فعالیت های خدمات شهری و پیمانکار مناطق دهگانه تبریز با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت ، تقویت خدمات شهری در مناطق و رفع کاستی ها و نقاط ضعف خدمت رسانی در شهر به صورت دوره ای توسط ستاد معاونت خدمات شهری اجرا می شود.
بدری افزود: نتایج ارزیابی کارشناسان ستاد مناطق خدمات شهری پس از جمع بندی به مناطق و شهردار محترم تبریز ارائه خواهد شد.
معاون شهردار تبریز در خصوص آیتم های مورد نظر در ارزیابی ها افزود: بررسی وضعیت تنظیف و جمع آوری پسماند، لایروبی، امحاء آگهی، حذف موانع فیزیکی و بررسی وضعیت ساماندهی باکس ها در مناطق از آیتم های مورد نظر ستاد معاونت خدمات شهری در این ارزیابی ها است.
وی افزود: از دیگر آیتم های مورد بررسی در این دوره از ارزیابی عملکرد معاونت های خدمات شهری دهگانه تبریز می توان به نحوه رنگ آمیزی و زیباسازی، وضعیت روشنایی زیرگذرها و نورپردازی روگذرها، لکه گیری و آسفالت، وضعیت سد معبر و تخلفات ساختمانی، وضعیت جمع آوری سگهای بلاصاحب و وضعیت سرویس بهداشتی سطح مناطق اشاره کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به اینکه وضعیت ظاهری کارگران و تجهیزات ایمنی و وضعیت نخاله و مصالح ساختمانی نیز از دیگر آیتم های مورد بررسی در این ارزیابی ها بود، گفت: هدف اصلی از ارزیابی های دوره ای حوزه خدمات شهری، ایجاد رقابت سازنده بین مناطق، شناخت نقاط ضعف و قوت اکیپ های خدمات شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان، رفع نقاط ضعف در عملیات ها و ماموریت های روزانه خدمات شهری و در یک کلام بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان است.
انتهای پیام
نظرات