• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080705030
  • خبرنگار : 50042

برگزیدگان رویداد رسانه‌ای «طنین» در گیلان معرفی شدند

برگزیدگان رویداد رسانه‌ای «طنین» در گیلان معرفی شدند

ایسنا/گیلان دبیر رویداد رسانه‌ای طنین استان گیلان از معرفی برگزیدگان رویداد رسانه‌ای «طنین» خبر داد و تاکید کرد: رویداد طنین که در راستای جشنواره ملی بانوان حریم رسالت برگزار شد فرصتی بود تا بانوان خبرنگار بیشتر به تبیین نقش بانوان در امتداد و پایداری مسیر مقاومت بپردارند.

نوشین کریمی امروز دوشنبه هفتم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور پررنگ بانوان رسانه‌ای در جهاد تببین و انعکاس اخبار بانوان موفق استان اظهار کرد: رویداد رسانه‌ای طنین به عنوان نخستین دوره استانی جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت در گیلان و در برخی از استان‌ها برگزار شد، آثار رسانه‌ای تولید شده در جشنواره‌های استانی «طنین» در جشنواره سراسری بانوان حریم رسالت نیز ارزیابی و آثار برگزیده در ۱۷ آبان‌ماه جاری معرفی می‌شود.

کریمی با اشاره به سومین سال برگزاری جشنواره ملی حریم رسالت و ضمن تأکید بر اینکه رویکرد و هدف این جشنواره، تبیین نقش‌آفرینی زنان در جامعه و توانمندی این قشر از جامعه است، گفت: با توجه به اینکه زنان همواره در جایگاه‌های مختلف جامعه حضور و نقش‌آفرینی دارند، لذا طبق نیازسنجی انجام شده این جشنواره با هدف تببین این جایگاه در استان‌ها برگزار شد و مورد توجه قرار گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت گفتمان سازی نقش زنان در جامعه، برگزاری چنین جشنواره‌هایی را لازم و مورد توجه دانست و گفت: روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، حیا و پوشش در سلامت جامعه و نقش زن در تحکیم بنیان خانواده محورهای این رویداد بودند.

کریمی با اشاره به اینکه این رویداد در قالب‌های، موشن گرافی، گزارش، عکس، فیلم، یادداشت، عکس و مستند برگزار شد، بیان کرد: استان گیلان به عنوان قطب رسانه‌ای کشور این بار در ابتکاری دیگر، رویداد رسانه‌ای طنین را با رویکرد معرفی بانوان خبرنگار در نظر گرفت و این رویداد ۲۴ ساعته در گیلان از این حیث دارای اهمیت است که برای اولین بار خود بانوان خبرنگار سوژه رسانه‌ای شدند و فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره آنان در کنار فعالیت رسانه ایشان مورد توجه قرار گرفت.

وی ضمن معرفی نفرات برگزیده این رویداد رسانه‌ای گفت: به رسم همه داوری‌ها، مطالب پس از چند بار بازبینی و با توجه به هدف برگزاری این رویداد اثر «راه اندازی نخستین کانال ضد صهیونیستی استان گیلان، تداوم دهنده رسانه‌های معتبر باشیم» به قلم لیلا پاکیزه رتبه اول، اثر «روایتی از بانوان روایتگر حقایق جامعه» به قلم هما اکبری رتبه دوم و گزارش «از خبر تا کلاس درس، روایتگر یک مادر خبرنگار» به قلم مائده فلاحتکار رتبه سوم را کسب کرد.

کریمی ادامه داد: همچنین داوران رویداد طنین، گزارش «هما دختری در جبهه قلم و سنگر تعلیم و تربیت» به قلم زهرا رگان و گزارش «قصه مهتاب تا واقعیت» به قلم عطیه نصرتی را شایسته تقدیر اول و دوم معرفی کرد. از برگزیدگان این رویداد طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha