• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403080704998
  • منبع : نمایندگی اردبیل

سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل معرفی شد

سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل معرفی شد

ایسنا/اردبیل آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

آئین تکریم مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل امروز هفتم آبان با حضور دکتر محمود تقی پور معاون آموزش، دکتر مهدی فتاحی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کاظم دبیر معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل، مدیران دستگاه‌ها، فرماندهان نیروهای مسلح، شرکای اجتماعی، جامعه هدف و جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات رحیم یونسی مدیرکل سابق، قدردانی و مهدی بهبود به عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، معرفی شد.

رحیم یونسی مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این مراسم به بیان گزارش عملکرد این اداره کل و اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با حوزه مهارت‌آموزی در سطح استان پرداخت و کسب مدال مسابقات ملی مهارت توسط کار آموزان در سال های گذشته، افتتاح مراکز و کارگاه های آموزشی را از جمله اقدامات برجسته خود برشمرد.

کاظم دبیر معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل نیز در این مراسم بر ضرورت گسترش و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور و استان تاکید کرد و افزود: تخصیص اعتبار در راستای گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مؤثر در کشور و استان به شمار می آید.

وی انتصاب مهدی بهبود که از مدیران توانمند درون سازمانی است را حاکی از حسن تدبیر و آینده نگری معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این حسن انتخاب سبب ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان و تقویت باورها و بهبود عملکرد سازمانی آنان خواهد شد.

دکتر مهدی فتاحی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در این مراسم، با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل و شرکای اجتماعی از مدیرکل قبلی تجلیل و ابراز امیدواری کرد با توجه به تاکیدات مقام عالی سازمان مبنی بر انتصابات بیش از ۵۰ درصد مدیران ستادی و استانی از بین بدنه سازمان باعث بیشبرد اهداف عالیه سازمان و رضایت مندی عموم کارکنان خواهد شد و این به منزله اعتماد سازمانی و اعتلای نیروهای جوان درون سازمانی می باشد.

دکتر محمود تقی پور معاون آموزش سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور نیز با تشکر از تلاش‌های رحیم یونسی، با تاکید بر  نقش آموزش های  فنی و حرفه‌ای در چرخه تولید و توسعه کشور، خواستار توجه ویژه دستگاه های اجرایی مرتبط و شرکای اجتماعی جهت تعامل هر چه بیشتر با اداره کل استان و سرپرست جدید در راستای توسعه مهارت آموزی و پیشبرد برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان شد.

دکتر مهدی بهبود سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد جناب آقای دکتر غلامحسین محمدی معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با بیان اینکه رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توانمند سازی منابع انسانی است، اظهار کرد: توانمندسازی نیروی انسانی سبب رشد و پیشرفت کشور خواهد شد و من در کنارکارکنان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با بهره‌گیری از تجارب همکاران توانمند، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های نوین در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان، تمام تلاش خود را در جهت توسعه مهارت آموزی و تربیت نیروی ماهر و رضایت مندی در استان به کار خواهیم بست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha