• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403080704985
  • خبرنگار : 50604

فرمانده سپاه گرگان:

بسیجیان گرگانی ۵۰۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کردند

بسیجیان گرگانی ۵۰۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کردند

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه گرگان از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی بسیجیان گرگان به جبهه مقاومت خبر داد و افزود: به مناسبت هفته استکبارستیزی‌ ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر برپا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار، محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان ظهر دوشنبه هفتم آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه ویژه برنامه های هفته استکبارستیزی در گرگان از روز هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده آغاز و تا روز ۱۳ آبان  ادامه دارد، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ برنامه عمومی و ۴۸ ویژه برنامه به مناسبت این هفته در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری یادواره ۱۷۵ شهید دانش‌آموز، پویش همکلاسی مهربان با محوریت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، عطرافشانی گلزار شهدای دانش‌آموز گرگان با حضور دانش‌آموزان، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی و مقاومت در سطح مدارس گرگان با محوریت بسیج دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و تجلیل از نخبگان بسیج دانش‌آموزی را به عنوان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان گرگان نام برد و افزود: مهمترین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی برگزاری راهپیمایی شکوهمند و ضد استکباری ۱۳ آبان است.

فرمانده سپاه گرگان از آمادگی کامل شهرستان گرگان برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان خبر داد و افزود: در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان دانش‌آموزان دیروز که در دفاع مقدس نقش آفرینی کرده‌اند در کنار دانش‌آموزان امروز به صحنه خواهند آمد تا به دنیا ثابت کنند ایران اسلامی همیشه در مقابل زیاده خواهی دشمنان خواهد ایستاد.

این مقام مسئول نقش رسانه‌ها در حمایت از جبهه مقاومت و مردم بی‌پناه غزه و لبنان را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: تا امروز بسیجیان گرگانی ۵۰۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کردند و کمک‌های خیرین علاوه بر پایگاه بسیج از طریق کمیته امداد و نهادهای مردمی نیز جمع‌آوری می‌شود.

علیخانی از اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز گرگانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: در مرحله اول ۲۰۰ دانش‌آموز در ۱۷ آبان و در مرحله دوم  نیز در آذرماه سال جاری ۲۰۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه گرگان از برپایی‌ ایستگاه‌های متعدد جمع‌آوری کمک به جبهه مقاومت در هفته استکبارستیزی در گرگان خبر داد و  افزود: هدف از اجرای این برنامه این است که کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان به یک پویش عمومی و همگانی تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha