• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080704982
  • منبع : نمایندگی فارس

پیکر امام جمعه شهید فردا به خاک سپرده می‌شود

وداع کازرونی‌ها با «حجت‌الاسلام صباحی»

وداع کازرونی‌ها با «حجت‌الاسلام صباحی»

ایسنا/فارس مراسم وداع مردم کازرون با امام جمعه فقیدشان، حجت‌الاسلام محمد صباحی، شهید نماز جمعه امروز، ۷ آبان‌ماه با حضور گسترده مردم، علما و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در پی به شهادت رسیدن حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه فقید کازرون مردم کازرون با برگزاری ۳ مراسم وداع از زحمات این شهید نماز جمعه قدردانی کرد.

مراسم وداع طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۵ و ۶ آبان‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در محل مصلی کازرون با حضور پیکر شهید نماز جمعه برگزار شد و مراسم وداع نهایی مردم این دیار با امام جمه فقیدشان نیز صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم که از میدان شهدا به سمت حرم امامزاده سیدمحمد(ع) کازرون برگزار شد، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر پیکر شهید نماز جمعه نماز اقامه کرد.

وداع مردم کازرون با «حجت‌الاسلام صباحی» / پیکر شهید نماز جمعه فردا به خاک سپرده می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عزمی، استاد حوزه علمیه کازرون نیز که از اساتید شهید نماز جمعه بوده است نیز در این مراسمی طی سخنان کوتاهی حضور گسترده مردم شهرستان را نشانه ولایت‌مداری و عشق و علاقه آنان به امام جمعه فقیدشان دانست و تأکید کرد که اگر صباحی‌ها را از دست دهیم، جای آنان در این عرصه پر خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس نیز به خبرنگار ایسنا گفت: پیکر شهید نماز جمعه بعد از برگزاری مراسم وداع مردم کازرون به شهرستان خرامه انتقال یافت تا مراسم وداعی نیز در ساعت ۱۶ در این شهرستان برگزار شود چرا که حجت‌الاسلام صباحی به مدت ۱۰ سال امام جمعه این شهرستان بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل حاجی‌پور اظهار کرد: بعد از آن پیکر شهید نماز جمعه برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاهش یعنی قادرآباد انتقال خواهد یافت و در نهایت مراسم تشییع از ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۸ آبان‌ماه در این شهر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نماز جمعه از ابتدای بلوار امام خمینی(ره) قادرآباد آغاز شده و تا گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد یافت و در نهایت پیکر ایشان در همین گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha