• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: هوش مصنوعی
  • کد خبر: 1403080704872
  • خبرنگار : 30057

دوئل ۳۸۰ نفر جویای کار در «ایستگاه کار» المپیک فناوری

دوئل ۳۸۰ نفر جویای کار در «ایستگاه کار» المپیک فناوری

کارگزار ایستگاه کار المپیک فناوری ۲۰۲۴ گفت: در این رویداد ۳۸۰ کارجوی برگزیده مرحله مقدماتی این المپیک حضور داشتند و در هفته‌های آینده نتیجه جذب کارجوها در شرکت‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین ریوندی امروز در حاشیه المپیک فناوری ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری رویداد ایستگاه کار، گفت: یکی از مصادیقی که همه رویدادهای علمی کشور درگیر آن هستند، بهره‌گیری از توان برگزیده‌ها است و این موضوع در المپیک فناوری مورد توجه قرار گرفت و بخشی با عنوان «ایستگاه کار» ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره بیش از هزار نفر از شرکت‌کنندگان المپیک فناوری به عنوان برگزیدگان مرحله انتخابی تعیین شدند، ادامه داد: ما از یک ماه گذشته با کلیه این افراد تماس گرفتیم و افرادی که فرصت همکاری با زیست بوم نوآوری و فناوری در شرکت‌های عضو منطقه بین‌المللی نوآوری ایران را دارند، به ما اعلام آمادگی کردند.

ریوندی خاطر نشان کرد: حدود ۳۸۰ نفر از این افراد اعلام آمادگی برای همکاری با شرکت‌های عضو این منطقه کردند و پروفایلی از رزومه همه این افراد را در قالب کتابچه‌ای تهیه کردیم و در اختیار شرکت‌ها قرار دادیم تا بتوانند با کارجوها ارتباط برقرار کنند.

کارگزار ایستگاه کار یادآور شد: در مدت ۷ روز برگزاری ایستگاه کار که از روز سه‌شنبه، اول آبان شروع شد و تا امروز دوشنبه، ۷ آبان ادامه دارد، با روش‌های نوآورانه اقدام به بهم‌رسانی شغلی شد و در طی آن تلاش کردیم ملاقات‌هایی را میان کارفرماها و کارجویان تنظیم کنیم که یکی از این برنامه‌ها رویداد تلنت استیج بود که در این هفت روز استیج‌هایی در حوزه‌های برنامه‌نویسی، رباتیک، مکانیک و الکترونیک برگزار کردیم.

ریوندی اضافه کرد: در رویدادهای تلنت استیج حدود ۲۰۰ ارائه توسط کارجویان با حضور کارفرماها داشتیم و کارجوهایی که ارائه مناسبی داشتند، دعوت به مصاحبه شغلی شدند.

به گفته وی، کارجوها در این بخش ۳ دقیقه فرصت دارند تا خود را که شامل مهارت‌های شغلی و فردی آنها می‌شود، معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در این رویداد بیش از ۱۰۰ مصاحبه شغلی انجام شد، یادآور شد: در بخش دوئل نیز ۲۰ رویداد برگزار شد و طی آن در فرصت کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای کارجویان و کارفرماها خود را به یکدیگر معرفی می‌کردند و در صورت تایید، کارجوها به مصاحبه شغلی دعوت می‌شدند.

ریوندی اظهار کرد: در بخش استیج ارائه با حضور کارجوها و کارفرماهای متعدد برگزار شد، ولی بخش دوئل با حضور یک کارفرما و یک کارجو برپا می‌شد. برخی از کارجوها ترجیح می‌دهند که تنها با یک کارفرما ملاقات حضوری داشته باشند که ما این فرصت را فراهم کردیم.

وی افزود: در نهایت برگزیدگان در قالب اجرای پروژه، امریه و یا تمام وقت با شرکت‌ها همکاری خواهند کرد. فرایند جذب، زمان‌بر است و در هفته‌های آینده اعلام نتیجه می‌شود.

به گفته وی، در ۶ روز گذشته چند شرکت اعلام کردند که نیروهای خود را جذب کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha