• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080704752
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

پدافند غیرعامل از آموزه‌های مهارتی در مدارس است

پدافند غیرعامل از آموزه‌های مهارتی در مدارس است

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز وظیفه مدرسه این است که دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کند که برای مقابله با دسیسه‌های دشمن آماده باشند و آشنایی با پدافند غیرعامل این فرصت را در اختیار ما قرار خواهند داد.

عبدالله حبیبی امروز ۷ آبان در آیین استانی نواختن زنگ پدافند غیرعامل که امروز (۷ آبان‌ماه) به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در آموزشگاه شاهد بنت‌الهدی اهواز برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هوایی ارتش اظهار کرد: اداره حراست اداره‌کل آموزش و پرورش و نواحی خوزستان، به صورت خاموش و آرام و بدون هیاهو در حال خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و معلمان هستند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت برای  ۹ هزار و ۵۰۰ مدرسه و یک میلیون و ۱۲۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی افزود: ماموریت‌های متعددی در قالب سند تحول بنیادن و ساحت‌های شش‌گانه در نظام آموزش و پرورش تعریف شده است و بر این اساس باید دانش‌آموزان در دوران تحصیل مهارت‌های متفاوتی را یاد بگیرند.

حبیبی گفت:  اساس شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، مبارزه با ظلم و استبداد است و در این خصوص امام(ره) سیاست نه شرقی و نه غربی را تعیین کردند و در این مسیر باید رشادت‌ها و فداکاری‌هایی انجام شود زیرا دشمن در طول تاریخ از تمامی ابزارها برای ضربه زدن به نظام استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آشنایی با پدافند غیرعامل از آموزه‌های مهارتی در مدارس است، بیان کرد: امروز وظیفه مدرسه این است که دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کند که برای مقابله با دسیسه‌های دشمن آماده باشند و آشنایی با پدافند غیرعامل این فرصت را در اختیار ما قرار خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: روزی فرا می‌رسد که این موشک‌ها در قلب اسرائیل فرود خواهد آمد و این رژیم جعلی نابود می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha