• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403080704628
  • خبرنگار : 71299

فرماندار سیروان:

مشکل آنتن‌دهی و اینترنت برخی روستاهای سیروان برطرف می‌شود

مشکل آنتن‌دهی و اینترنت برخی روستاهای سیروان برطرف می‌شود

ایسنا/ایلام فرماندار شهرستان سیروان گفت: مشکل آنتن دهی و اینترنت برخی از روستاهای این شهرستان از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و طبق قول مساعد مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان تا پایان امسال برطرف می‌شود.

«محمدباقر شریفی» در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام افزود: برخی از مناطق روستایی این شهرستان به‌دلیل ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت با مشکلاتی مواجه هستند، که می‌طلبد با ایجاد زیرساخت‌ها زمینه این خواسته به حق آنان فراهم شود.

وی اظهارکرد: هم اکنون روستاهای قاضی‌خان، آبزار، لرینی، مله‌ماران و دیگر مناطق پائین‌دستی از لحاظ آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت با مشکل مواجه هستند، انتظار می‌رود که مشکل ارتباطی آنان در کمترین زمان ممکن برطرف شده و نسبت به ارتقای بعضی از روستاهای بخش کارزان اقدام شود.

شریفی تأکید کرد: بیشتر مناطق روستایی این شهرستان به‌دلیل نداشتن پشتیبان، در صورت خطای انسانی و یا بروز حوادث طبیعی دچار قطعی می‌شوند که می‌طلبد شرزکت مخابرات و شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

فرماندار سیروان خواستار تکمیل و اختصاص اعتبار برای فیبرنوری به طول تقریبی ۱۷ کیلومتر از سه راهی روستای سیاه‌سیاه تا قاضی‌خان شد و گفت: هم اکنون ارتباط این مناطق از طریق سیم‌کشی هوایی انجام شده که برخی اوقات بر اثر حوادث طبیعی و خطای انسانی، ارتباط این روستاها قطع می‌شود.

شریفی با بیان اینکه تنها راه رفع این مشکلات از طریق فیبرنوری و کابل‌کشی زمینی است، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها باعث مهاجرت معکوس به روستاها می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سیروان، «علی کریمی» مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ایلام قول داد که تا پایان امسال بخشی از مشکلات زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مناطق مختلف روستایی این شهرستان رفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha