• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403080604532
  • خبرنگار : 50963

امام جمعه بوشهر

جبهه رسانه‌ای مقاومت از بوشهر آغاز می‌شود

جبهه رسانه‌ای مقاومت از بوشهر آغاز می‌شود

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: جبهه رسانه‌ای مقاومت برای خنثی کردن توطئه‌های امپراطوری رسانه‌ای غرب از بوشهر آغاز می‌شود.

 به گزارش ایسنا، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با موضوع ایران همدل و محوریت حمایت از مردم لبنان و غزه، اظهار داشت: علت ایجاد رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام، وابستگی کشورهای اسلامی و مدیریت منابع آن‌ها توسط جهان استکبار است.

وی با بیان اینکه بزرگترین مانع برای رسیدن استکبار به اهدافش ایران و محور مقاومت است، افزود: مولفه قدرت در ایران و محور مقاومت متنوع است و علاوه بر عنصر دفاعی دارای طراحی و فکر و اندیشه قوی در مدیریت هستند و منابع انسانی پای کار دارند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه محور مقاومت یکی از ارکان اقتصاد انرژی جهان است، بیان کرد: محور مقاومت در حوزه سیاست دارای دیپلماسی فوق العاده‌، در عرصه اجتماعی متحد، در حوزه امنیتی دارای شاخص‌های بالا و در حوزه فناوری رشد فراتر از متوسط جهانی و در عرصه نظامی نیز روز به روز در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه متنوع بودن مولفه های قدرت محور مقاومت دشمن را به جنگ ترکیبی سوق داده است، ادامه داد: دشمن در دو حوزه سخت و نیمه سخت به شدت فعال است و در عرصه نرم رسانه و فرهنگی چه نرم سیاسی، امنیتی، اقتصادی، امنیتی و حوزه فناوری برنامه فوق العاده خطرناکی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه بخش عظیمی از دفاع مقدس محور مقاومت، دفاع مقدس رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: در مقابل تهاجم رسانه ای دشمن خط مقاومت رسانه ای ایجاد و علاوه بر خنثی کردن عملیات رسانه ای دشمن در عرصه آفندی رسانه‌ای هم فعال شویم.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم استان بوشهر در کمک و حمایت از مردم لبنان و فلسطین، عنوان کرد: پویش ایران همدل، بوشهر همراه در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر ۵۰۰ سال تاریخ مقاومت دارد، گفت: استان بوشهر علاوه بر حضور در عرصه مبارزه با استعمار و استکبار، در عرصه پشتیبانی از مردم مورد تعرض نیز اقدام کرده است.

وی با اشاره به آمار فوق‌العاده کمک طلاجات و جمع‌آوری خرما در استان، تاکید کرد: استان بوشهر در بخش اسکان اطفال مظلوم غزه و لبنان نیز آمادگی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: باید از محور مقاومت از چند جهت در رسانه حمایت کنیم که یکی از آن‌ها افشای چهره کریه رژیم صهیونیستی است که حتی به مردم خودش هم رحم نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی رسیدن به اهداف جهان استکبار به هر قیمتی است، افزود: صهیونیست ها دنبال از بین بردن فرهنگ خانواده و هویت دینی و ملی مردم هستند، بنابراین باید خطر مبانی فکری صهیونیست‌ها برای جهان، منطقه و خانواده‌ها و محور مقاومت به زبان‌های مختلف افشا و بیان شود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه دیپلماسی رسانه در عرصه حمایت از محور مقاومت تبیین شود، ابراز کرد: افشای چهره دشمنان در ابعاد مختلف و از آن طرف تبیین عظمت محور مقاومت از نظر معرفتی و چگونگی حمایت و رشد مقاومت مهم است.

وی با تاکید بر بیان کارهای بزرگ و موفقیت های محور مقاومت، افزود: نقش رسانه در شرایط کنونی که دوره گذار از نظم کنونی جهان به نظم آینده جهان هستیم، فوق العاده مهم است و در واقع امروزه جنگ، جنگ رسانه‌ است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: جبهه مقاومت رسانه ای در شرایط کنونی از پایتخت مقاومت که بوشهر است شروع شود که به طراحی، انسجام، برنامه‌ریزی و حرکت هدفمند، نظام‌مند و روش‌مند نیاز است.

وی با بیان اینکه مهمترین بخش جهاد تبیین، جهاد تبیین رسانه‌ای است، اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس و به تبع آن جهان غرب در حال سقوط است و آینده جهان از آن نیروهای انقلابی و اسلامی است.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: جبهه رسانه مقاومت از استان بوشهر شروع و اعلام و دیپلماسی سلبی و ایجابی آن تعریف شود تا تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری از ایران اسلامی به عنوان تجسم عینی اسلام ناب و محور مقاومت دفاع همه جانبه داشته باشیم و چهره کریه رژیم صهیونیستی و حامیانش را به‌صورت تاثیرگذار افشا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha