• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403080604458
  • خبرنگار : 50604

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

ایران اسلامی اگر جلوی رژیم صهیونیستی را نگیرد هیچ کشوری در آرامش نخواهد بود 

ایران اسلامی اگر جلوی رژیم صهیونیستی را نگیرد هیچ کشوری در آرامش نخواهد بود 

ایسنا/گلستان رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید بر لزوم وحدت شیعه و سنی گفت: امروز چشم دنیا به جمهوری اسلامی ایران است و اگر ما جلو این رژیم غاصب را نگیریم هیچ کشوری روی آرامش را نخواهد دید.

حجت الاسلام نورعلی دیلم امروز شنبه در محفل انس با قرآن کریم با گرامیداشت شهدای مقاومت در دارالقرآن معراج بندرترکمن، اظهار کرد: امروز دشمن از وحدت شیعه و سنی هراس دارد و برگزاری چنین محافلی نشان می دهد که در جهت درست تاریخ قرار داریم.

وی بیان کرد: این نشست‌ها نشان می‌دهد که به قرآن واقعی عمل می‌کنیم و فقط صرف قرائت، تلاوت و حفظ قرآن مدنظر نیست.

رئیس مرکز اسلامی گلستان تصریح کرد: امروز دشمن با قرآن و یا قاری قرآنی که روحیه مبارزه نداشته باشد، کاری ندارد بلکه سرمایه‌گذاری نیز می‌کند که مشغول چنین روحیه‌ای باشیم.

دیلم با اشاره به اینکه امروز دشمن از شیعه و اهل سنت قرآنی هراس دارد، گفت: اگر اهل عمل کردن به قرآن کریم باشیم برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد.

وی افزود: امام راحل پیش بینی کرده بود که اگر این رژیم غاصب و غده سرطانی مدیریت نشود و از بین نرود، خاطرتان جمع باشد که روز به روز نوبت همه کشورهای منطقه خواهد رسید.

وی بیان کرد: همین کشورهای عربی منطقه که سکوت کردند، اینها هم مطمئن باشند که اگر جمهوری اسلامی ایران جلوی رژیم صهیونیستی را نگیرد هیچ کشوری در آرامش نخواهد بود.
 
رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به اینکه در سنت‌های الهی هیچ تغییر، تبدیل و دگرگونی وجود نخواهد داشت، گفت: سنت اول سنت تقابل حق و باطل است و امروز اگر ما سکوت کنیم که جبهه کفر و دشمن با مسلمانان کاری ندارد، ما شکست خوردیم.

وی افزود: سنت دوم سنت حاکمیت مستضعفان، حزب الله و صالحان و سنت سوم سنت کمک خداوند متعال بر نژاد مومنان و مصلحان است. 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از مرگ هراس دارند و می‌ترسند، تصریح کرد: شهادت افتخار ما مسلمانان است و شهادت رضوان خداوند متعال و پیروزی نیز غلبه احکام اسلام در جامعه است.

وی  سنت دیگر الهی را سنت دفاع از حق دانست و گفت: مومنان وظیفه دارند از جبهه حق دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید مساله اول مسلمانان، موضوع صهیونیست و تجاوز به جامعه اسلامی باشد و هر روز به فکر فلسطین، مسجد الاقصی، قدس شریف، غزه و لبنان باشیم.

رئیس مرکز اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جهاد و مقابله دستور خدا در برابر با دشمنان اسلام است، افزود: مقابله با دشمن را خداوند در قرآن کریم تاکید دارد و همیشه مسلمانان شروع کننده نبودند بلکه چون دشمنان حمله می‌کردند ما مسلمانان از خود دفاع می کردیم. مسلمان واقعی کسی است که به همه اجزای قرآن عمل کند و فقط صرف قرآن خواندن نباشد و با طاغوت مبارزه و مقابله کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای کمک به مظلومان، گفت: امروز وقتی مشاهده می کنیم که مردم جهان آگاه هستند و در گوشه گوشه دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند، نشان می دهد که دل هایشان در جبهه حق است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه رمز و راز موفقیت، اتحاد شیعه و سنی است، افزود: مراقب و آگاه باشیم که تبلیغات تفرقه انگیز و شبهه افکنی، از هجمه های امروز دشمن در جنگ رسانه ای و فضای مجازی است که از این بستر برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی استفاده می کند. 

حجت الاسلام دیلم همچنین در ابتدای سخنان خود، گفت: دو حادثه اخیر نشان از زبونی دشمنان دارد. در حادثه سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی جیش الظلم چندین از نفر از فرزندان بی گناه این مرز و بوم که یکی از آنها از شهرستان کلاله بود شهید شدند که این حادثه تروریستی را محکوم می کنیم. همچنین حمله رژیم صهیونیستی را محکوم می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha