• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080604347
  • خبرنگار : 50976

عضو شورای شهر تأکید کرد:

ضرورت تشکیل کارگروه پیشگیری از مشکلات آبگرفتگی ناشی از بارش باران در شیراز

ضرورت تشکیل کارگروه پیشگیری از مشکلات آبگرفتگی ناشی از بارش باران در شیراز

ایسنا/فارس عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برخی شهروندان شیراز در بارش باران اخیر دچار مشکل شدند، بیان کرد: تشکیل کارگروه در شهرداری با پیش‌بینی و پیشگیری می‌تواند از مشکلات بارش باران در آینده جلوگیری کند.

علیرضا اسکندری امروز، ۶ آبان ماه در نطق پیش از دستور صحن علنی شورا بیان کرد: بارش باران در هفته گذشته باعث بروز مشکلاتی برای برخی شهروندان شد اما خدا را شاکریم که در اولین روزهای آبان ماه زمین تشنه دشت شیراز را سیراب کرده است. نکته حائز اهمیت این است که همگی باید تلاش کنیم تا در کنار ایراد انتقادات‌، انصاف و عدالت را در نظر بگیریم.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به شهردار شیراز تصریح کرد: باید کارگروهی تشکیل شود تا نسبت به مستندسازی و پیش‌بینی اقدامات پیشگیرانه در نقاط مستعد خطر اقدام کند تا کمتر شاهد مشکلات در بارندگی‌های آتی باشیم.

شیراز را قربانی تصمیم‌های سیاسی و نامعلوم نکنیم

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در باب فشار رسانه‌ای، تعطیلی و اختلال در چند پروژه شهرداری شیراز اظهار کرد: شأن شیراز را پایین نیاوریم، شیراز را قربانی تصمیم‌های سیاسی و نامعلوم آینده نکنیم. در ۲ سال اخیر شورا و مدیریت شهری به آن‌چه سبب آرامش و اعتلای زندگی مردم می‌شود، توجه ویژه داشته است و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و بهره‌برداری از پروژه‌ها تا آخرین روز این دوره شورا، گویای این سخنان خواهد بود.

وی مردم، اهالی رسانه، مدیران و فعالان اجتماعی را خطاب قرار داد و گفت: همه می‌گفتند شیراز در زیرساخت‌ها، حوزه‌های حمل و نقل، تفریحی و گردشگری، سرمایه‌گذاری و… از دیگر کلان‌شهرها عقب‌تر است و دچار فقر است. در این مدت کوتاه ۲ ساله اجرای چند خط مترو برای پوشش نقاط مختلف شیراز در زیر زمین بدون آلودگی‌های بصری و ترافیکی به دور از انتخاب‌های اشتباه و هیجانی، زیرساخت‌های ایجاد شده، رینگ‌های ترافیکی درون و برون شهری از شمال تا جنوب، شرق و غرب که همگان شاهد آن هستند، انواع پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قالب تفریحی و گردشگری نظیر بزرگ‌ترین پارک آبی، آکواریوم، تله کابین و… در این مدت بسیار کوتاه، سخت به دست آمده است.

اسکندری با تأکید بر اینکه تمام این تلاش‌ها هنوز بسیار کم است، گفت: ما هم خودمان به شورا و شهرداری نقد داریم و توقع بیشتری داریم اما این عملکرد چند جمله‌ای حاصل تلاش شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری شیراز است؛ روزی از تعطیلی خط مترو می‌شنویم، روزی از تونل ملل که قرار بود حجم ترافیکی را از شهر دور کند و روزی دیگر تله کابین که در همه جای دنیا در زیباترین ارتفاعات به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: همه این پروژه‌ها مجدد با قدرت به عرصه عملیاتی باز خواهند گشت، اما این بازی‌های سیاسی باخت باخت تمام می‌شود و هم مردم و هم شیراز فرصت طلایی را از دست خواهند داد. بنابراین باید با قدرت بیشتر به راه خود که خدمت به مردم است ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha