• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080604203
  • خبرنگار : 50163

سلطانیه‌ای‌ها همچنان چشم انتظار افتتاح تنها استخر شهر

سلطانیه‌ای‌ها همچنان چشم انتظار افتتاح تنها استخر شهر

ایسنا/زنجان بهره‌برداری از پروژه نیمه‌تمام استخر سلطانیه یکی از مطالبات مردم این شهرستان است.

پروزه‌های نیمه‌تمام همواره یکی از زخم‌هایی است که بر کالبد شهرها وجود دارد به طوری که گاهی نیمه‌تمام ماندن آنها نه تنها مردم را از ادامه روند ساخت پروژه ناامید می‌کند بلکه خود پروژه را به سمت کهنگی و استهلاک سوق می‌دهد.

پروژه‌های نیمه‌تمام در اکثر حوزه‌ها وجود دارد که یکی از این حوزه‌های بسیار مهم حوزه ورزش است به طوری که از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان می‌توان به پروژه ورزشگاه ۱۵ هزاری نفری زنجان، ورزشگاه سه هزار نفری ابهر، استخرهای هیدج و سلطانیه اشاره کرد.

یکی از لذت‌بخش‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌ها ورزش شنا است، شنا کردن علاوه بر اینکه یک ورزش محسوب می‌شود، جنبه درمانی نیز دارد به طوری که تجویز اکثر پزشکان برای دردهای مفاصلی و دیسک کمر است که با در کنار هم گذاشتن این موضوعات ضرورت توجه به وضعیت استخرهای شنا به ویژه در شهرستان‌ها دوچندان می‌شود.

یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی که مدت زمان طولانی از کلنگ‌زنی آن در استان می‌گذرد پروژه استخر شهرستان سلطانیه است پروژه‌ای که در سال ۹۱ کلنگ‌زنی شد و علی‌رغم گذشت بیش از یک دهه از زمان اولین کلنگ‌زنی، هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مردم کماکان منتظر به ثمر رسیدن آن هستند.

بهره‌برداری از این استخر یکی از مطالبات اصلی ورزش دوستان سلطانیه است به طوری که حتی امام جمعه شهرستان نیز از نیمه‌تمام ماندن این پروژه گلایه کرد و گفت: دلیل بهره‌برداری نکردن از استخر سلطانیه باید برای مردم بیان شود.

در حال حاضر شهرستان سلطانیه با بیش از ۲۹ هزار نفر جمعیت فاقد استخر است و جوانان برای شنا مجبور به تردد به شهرستان‌های همجوار از جمله ابهر، خرم‌دره و زنجان هستند که این مراجعات برای کسانی که نیاز به آب‌درمانی دارند مشکل است و هزینه اضافه بر آنان تحمیل می‌کند که با توجه موضوعات گفته شده سلطانیه‌ای‌ها برا تکمیل استخر نیازمند توجه مسئولان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha