• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403080604047
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اعلام کرد:

تشکیل قرارگاه نصر در کانون مساجد اردبیل

تشکیل قرارگاه نصر در کانون مساجد اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالان کانون های مساجد برای تقویت جبهه مقاومت در تشکیل قرارگاه نصر اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: «قرارگاه نصر» با هدف پشتیبانی از جبهه جنگ علیه رژیم صهیونیستی تشکیل شده است.

محمدرضا توانا، ششم آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «قرارگاه نصر» در ستاد کانون های مساجد با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت و کاهش آلام ملت مظلوم فلسطین و لبنان برای جمع آوری کمک های مردمی ملت ایران تشکیل شده است و امیدواریم در این راستا عموم آحاد جامعه مشارکت فعالی داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با یادآوری این مطلب که فعالان کانون های مساجد برای تقویت جبهه مقاومت در تشکیل قرارگاه نصر اهتمام ویژه داشته باشند، تصریح کرد: قرارگاه نصر با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت علیه اسرائیل تشکیل شده است.

وی ادامه داد: جنایت های وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل در یک سال اخیر نشان داد که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و از هیچ جنایتی علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان دریغ نکرده و پیر و جوان و زن و مرد حتی کودکان نیز از جنایت های آن رژیم در امان نبوده اند.

توانا خاطرنشان کرد: امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس مساجد وظیفه مهمی برای جمع آوری کمک های مردمی برای پشتیبانی از جبهه مقاومت را بر عهده دارد و فعالان کانون های مساجد برای تبیین مسئله فرهنگی و روشنگری در سطح جامعه را به خوبی باید انجام دهد.

وی عنوان کرد: حضور خواهران در مساجد برای بافتن کلاه و شال در این روزهای سرد برای مردم لبنان و فلسطین از دیگر کارهای موثر برای مشارکت بانوان اردبیلی برای تقویت قرارگاه نصر در استان اردبیل خواهد بود.

وی تاکید کرد: این شورآفرینی قطعا به تقویت جبهه مقاومت کمک خواهد کرد زیرا هر حرکتی که در راه خدا برای حق برداشته می شود انرژی افراد را افزایش می دهد و موجب برکت نیز می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha