• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403080604018
  • خبرنگار : 50657

یک کارشناس فوتبال:

شمس‌آذر به یک بازیکن تمام‌کننده باتجربه نیاز دارد

شمس‌آذر به یک بازیکن تمام‌کننده باتجربه نیاز دارد

ایسنا/قزوین یک کارشناس فوتبال گفت: شمس‌آذر جسور بازی می‌کند و موقعیت‌های مختلفی را روی دروازه حریفان ایجاد می‌کند اما جای یک تمام‌کننده باتجربه در این تیم خالی است.

میراحسان میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بازی روز گذشته شمس‌آذر و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به رویدادهایی که در ۱۰ روز گذشته برای تیم شمس‌آذر رخ داد، دیدار با پرسپولیس در حالی رقم خورد که شمس آذر فشارهای روانی و فنی زیادی را متحمل شده است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تنها امید این بازی تکیه بر انگیزه‌ها برای موفقیت در برابر تیمی مانند پرسپولیس بود و با توجه به این نکته باید گفت که شمس آذر بازی خوبی ارائه داد تیم میزبان نیز موفقیت خود را از تجربه و بهره‌برداری از تک موقعیت‌ها به دست آورد که اگر این تجربه در تیم شمس‌آذر نیز به چشم می‌خورد می‌توانست به گل برسد.

وی بیان کرد: در ورزش علاوه بر آمادگی فنی و آمادگی جسمی آمادگی ذهنی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌توان گفت در یک هفته اخیر تیم، بازیکنان، مدیران و کادر فنی شمس‌آذر فشارهای روانی زیادی داشته‌اند و جدا شدن سعید دقیقی در شرایطی که تیم وضعیتی بحرانی داشت هم این مسئله را تشدید کرد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به حساسیت‌هایی که رفتن سعید دقیقی در روزهای اخیر در فضای مطبوعاتی استان ایجاد کرد، گفت: چند ماه قبل شاهد جابه‌جایی سعید دقیقی و مازیار زارع بودیم و این بار هم سعید دقیقی جای خود را با رضا مهاجری تعویض کرد و همین اتفاق باعث شد جو رسانه‌ای و ذهنی مخاطبان تیم شمس آذر حساس شود و این حساسیت به نفع تیم نبوده است.

وی ادامه داد: باخت در برابر پرسپولیس به پای آقای مهاجری نوشته نمی‌شود همان‌طور که پیروزی خیبر در برابر استقلال دستاورد آقای دقیقی نیست؛ در واقع در آن بازی استقلال به خیبر باخت. در بازی که از شمس‌آذر مشاهده کردیم هم با توجه به حضور بازیکنان در زمین و عملکرد آن‌ها دیدیم که بازیکنان بر اساس تفکر سعید دقیقی بازی کردند و فشار و جنگندگی را از تیم شاهد بودیم.

میرزاده با بیان نکاتی در خصوص کیفیت مربیگری آقای مهاجری خاطرنشان کرد: آقای مهاجری یکی از مربی‌های با تجربه در لیگ ماست که تیم‌های زیادی را نیز هدایت کرده‌ و عموماً تیم‌های ایشان در دسته متوسط قرار داشته‌اند اما فراموش نکنیم او کسی است که تیم خیبر خرم آباد را به لیگ برتر آورده و نتایج خوبی هم کسب کرده اما شیوه او با شیوه سعید دقیقی متفاوت است.

وی در ادامه اظهار کرد: از نکات مثبتی که در شمس آذر دیده می‌شود و باید به آن توجه کرد این است که تیم در بازپس‌گیری توپ خوب عمل می‌کند، خلق موقعیت خوبی را هم شاهد هستیم ولی شاید از هر ۵ خلق موقعیت یکی از آن‌ها به گل برسد.

این کارشناس فوتبال در پایان گفت: به نظر می‌رسد به آقای مهاجری قول‌هایی برای خرید بازیکنان جدید داده شده چرا که همانطور که با تماشای بازی‌های تیم شمس‌آذر می‌بینیم در خلق موقعیت این تیم به خوبی عمل می‌کند اما تمام کننده‌ای که بتواند تیم را به گل برساند حضور ندارد لذا خرید بازیکن با کیفیت تمام‌کننده دور از ذهن نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha