• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403080603976
  • خبرنگار : 50975

هیئت انتخاب جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری مشخص شدند

هیئت انتخاب جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری مشخص شدند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر سی‌ و ششمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری در احکامی جداگانه سه نفر از اهالی عرصه هنر تئاتر را به عنوان هیئت انتخاب آثار این دوره از جشنواره منصوب کرد.

 سید رحیم موسویان اظهار کرد: با تائید شورای سیاست‌گذاری سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی، احکام وحید حکمت پناه دهکردی، حسن مجیدی و مهرداد حیدری فارسانی را به عنوان اعضا هیئت انتخاب این دوره از جشنواره صادر شد.

دبیر سی‌ششمین جشنواره تئاتر استانی گفت: بر این اساس، هیئت انتخاب از هفتم تا دهم آبان بر اساس جدول بازبینی جشنواره در شهرهای بروجن، اردل، فارسان، شهرکرد و فرخشهر حاضر شده و ۲۸ نمایش صحنه‌ای و خیابانی متقاضی شرکت در جشنواره سی و ششم را برای راه‌یابی به مرحله اصلی، بررسی و قضاوت می‌کنند.

وی در خصوص انتصاب هیئت انتخاب جشنواره افزود: تلاش شد در انتخاب اعضای این هیئت از جوانان مستعد و کار بلد که امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و تاکنون دیده نشده و یا کمتر دیده شده‌اند، استفاده شود.

موسویان بیان کرد: پیش از این هم با حکم موسویان، ثریا امینیان، حسین شکیبا و امین بسیم به ترتیب به عنوان دبیر اجرایی، مدیر بخش نمایش‌های خیابانی و محیطی و مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سی و ششمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری منصوب شدند.

وی در خصوص رزومه هنری هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استانی توضیح داد: وحید حکمت پناه دهکردی متولد سال ۱۳۵۳ در شهرکرد بوده و آموزش تئاتر را به صورت جدی از سال ۱۳۶۸ زیر نظر استاد بهروز زمانی آغاز کرده است، وی هم‌اکنون در زمینه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت می‌کند. از جمله آثار او می‌توان به نمایش‌های «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه»، «آتقی و شهر خیال»، «رقص شعله در زوزه باد»، «نقل عشق» و غیره اشاره کرد.

موسویان افزود: حسن مجیدی دیگر هنرمند هیئت انتخاب جشنواره سی و ششم هم متولد ۱۳۵۹ در شهر فرخشهر است، اکنون شاغل در صداوسیمای چهارمحال و بختیاری بوده و مدیریت اداره شعر و موسیقی و سرود صداوسیما مرکز جهان‌بین را به عهده دارد، از نمونه آثار این هنرمند می‌توان نمایش‌های «کمدی اتفاق»، «روباه دم زنگوله»، «سایه‌ها»، «مهره‌های پشتم نی‌لبک می‌زنند»، «گیرودار پهلوان»، «آخرین سماع»، «خانه کاغذی»، «لیلا» و «مهره گم‌شده» را نام برد.

وی اضافه کرد: مهرداد حیدری فارسانی نیز متولد ۱۳۶۱ شهر فارسان است که تحصیلات خود را در رشته کارشناسی کارگردانی نمایش و کارشناسی ارشد ادبیات به پایان رسانده و تاکنون در جشنواره‌های مختلفی همچون تئاتر استانی، تئاتر فجر، تئاتر دانشجویی، ایثار، تئاتر تک نفره، جشنواره روستا، تئاتر عشایر، جشنواره‌های آیینی سنتی و نمایش‌های خیابانی حضور داشته و جوایزی را هم از آن خود کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، موسویان خاطر نشان کرد: داوری در جشنواره‌های کشوری دانشجویان تربیت‌معلم، دانش‌آموزی، نمایش‌های خیابانی و محیطی و عضویت در هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از دیگر فعالیت‌های این هنرمند استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha