• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403080603968
  • خبرنگار : 50176

دبیر اِشراف فرماندهی کل سپاه:

رژیم صهیونیستی یک موجودیت پلید در منطقه است

رژیم صهیونیستی یک موجودیت پلید در منطقه است

ایسنا/لرستان دبیر اِشراف فرماندهی کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی یک موجودیت پلید در منطقه است.

سردار حمید بزم‌شاهی‌اصفهانی در نشست بررسی تحولات منطقه و محور مقاومت که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در سالن جلسات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: محاسبات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حماس و حزب‌الله لبنان نابود می‌شود کاملاً شکست خورده است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی براساس اشغال سرزمین بنا شده و این رژیم با بحران امنیت وجودی مواجهه شده است.

او  افزود: سرزمین مردم غزه متعلق به مردم این سرزمین است و هرچقدر رژیم صهیونیستی بمباران‌های شدید انجام می‌دهد موفق نشده است مردم مقاوم غزه را وادار به کوچ اجباری کند. این، نشاندهنده ایستادگی و مقاومت و شجاعت مردم غزه و فلسطین است.

بزم‌شاهی‌اصفهانی تصریح کرد: شهید نصرالله علاوه بر پایبندی به موازین شرعی، انسانی اهل مروت بود و معتقد بود که نباید به مراکز غیرنظامی حمله کرد. این موضوع، اوج انسانیت، مُروَت و اخلاق‌مداری ایشان را نشان می‌دهد.

دبیر اِشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار کرد: در عملیات وعده صادق ۱ ، دکترین نظامی رژیم صهیونیستی فرو ریخت، زیرا دکترین این رژیم اینگونه بود که دیگران نمی‌توانند به او حمله گسترده کنند. در حالی که در عملیات وعده صادق ۱ ما از خاک ایران به این رژیم به صورت مستقیم حمله کردیم.

وی ادامه داد: درگیری ما با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه، یک موضوع تاریخی است و یک درگیری مقطعی و زودگذر نیست.

بزم‌شاهی‌اصفهانی افزود: تمدن غرب یک تمدن فاسد است و اساس درگیری ما، تاریخی است و فقط مختص مقطع زمانی فعلی نیست.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، یک موجودیت پلید در منطقه است. این رژیم در حقیقت یک ایالت از آمریکا محسوب می‌شود. البته سرزمین آمریکا هم غصبی است زیرا با زور این سرزمین را غصب کرده است و حتی نخبگانش هم اهل سایر کشورها هستند. پایه شکل‌گیری نظام سیاسی آمریکا براساس چپاول بنا شده است.

او خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی محصولات آمریکایی را خریداری نکنند و نفت به آمریکا نفروشند، برخی نخبگان این کشورها به آمریکا مهاجرت نکنند آنگاه قدرت آمریکا وجود نخواهد داشت.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق ۲ یک ضربه مهلک حیثیتی به رژیم صهیونیستی بود. بعد از این عملیات، بسیاری از محاسبات منطقه تغییر کرد. در این عملیات سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی شکست خوردند و بیش از ۹۰ درصد اهداف مدنظر، مورد اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفت. این نشان می دهد ما باید بازدارندگی خودمان (ایران) را پیوسته تقویت کنیم.

وی افزود:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران، یک نظام الهی، مردمی و عقلانی است و در شرایط مختلف، براساس عقلانیت و منطق تصمیم‌گیری می‌کند.

او بیان کرد: اخلاقی‌ترین، انسانی‌ترین و شرافتمندانه‌ترین جنگ را حزب‌الله لبنان و حماس انجام می‌دهند، زیرا این مجاهدان در حال مبارزه با اشغالگران یک سرزمین هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش نیز درباره دانشگاه گفت: غرب دانشگاهی می‌خواهد که وابسته به خودش باشد ولی براساس رهنمودهای امامین انقلاب، دانشگاه باید در خدمت نیازهای ملت باشد نه وابسته به غرب، یعنی دانشگاهی که به جمهوری اسلامی متعهد باشد و بتواند نیازهای کشور را رفع کند.

بزم‌شاهی‌اصفهانی گفت: دانشگاه جایی است که باید بتواند کشور را به استقلال برساند، اگر دانشگاه بتواند در خدمت استقلال کشور باشد همان دانشگاه اسلامی است.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ذهن دانشجو باید امیدوار به آینده کشور باشد. رسالت بسیج دانشجویی این است که امید به آینده را در اذهان دانشجویان، تقویت کند. تقویت دانشگاه براساس نیازهای کشور، نشان‌دهنده‌ی تقویت عقلانیت در جامعه است.

وی خطاب به بسیج دانشجویی گفت: باید تا می‌توانید آگاهی‌بخشی را تقویت کنید و رویکردتان براساس جذب باشد.

به گزارش ایسنا، در این نشست، دانشجویان پرسش‌های خود را مطرح کردند و سردار بزم‌شاهی‌اصفهانی به پرسش‌های دانشجویی پاسخ داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha