• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080603771
  • منبع : نمایندگی فارس

مدیرعامل آبفا استان خبر داد:

اجرای بیش از ۲۶۳ پروژه آبفا در ۷۳۲ شهر و روستای فارس

اجرای بیش از ۲۶۳ پروژه آبفا در ۷۳۲ شهر و روستای فارس

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از عملیات اجرای بالغ بر ۲۶۳ پروژه آب و فاضلاب در ۷۳۲ شهر و روستای استان با اعتباری برابر با ۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد تومان خبر داد.

علی شبانی امروز، ۶ آبان در نشست آبفا فارس گفت: در چند ماه گذشته طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی موثری در اقصی نقاط استان به بهره‌برداری رسیده است و تلاش می‌کنیم تا این روند را با توان بیشتر ادامه دهیم و اطمینان می‌دهیم در آینده‌ای نه چندان دور در بسیاری از نقاطی که به دلیل خشکسالی‌های سنواتی دچار بحران کم آبی هستند، به شرایط مطلوب‌تری خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: در نیمه اول سال کارکنان شرکت آبفا فارس در سراسر استان با ارائه الگوی تازه‌ای از تلاش، سعی کردند تا هم‌استانی‌ها کمترین مشکل را در حوضه آبرسانی به ویژه در فصل تابستان احساس کنند.

مدیرعامل آبفا فارس افزود: به لطف خداوند در حال حاضر در سطح استان پهناور فارس ۱۸۲ پروژه آبرسانی روستایی را به منظور تأمین آب شرب ۶۶۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۳۳۵میلیارد تومان در دست اجرا داریم. همچنین ۴۹پروژه آبرسانی شهری نیز با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان در دست اجراست.

شبانی گفت: در بخش فاضلاب هم ۳۲ پروژه در ۱۴ شهر و روستای استان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان از محل بانک توسعه اسلامی، اعتبارات عمرانی دولت و تسهیلات ماده ۵۶ در دست اجراست.

وی اظهار کرد: شرکت آبفا استان فارس با توجه به ظرفیت‌های قانون بودجه، طرح‌ها و پروژه‌های خوبی را در حوزه‌های آب و فاضلاب مورد مطالعه قرار داده و به منظور اجرای آن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده است که با یاری خداوند در صورت تحقق این اهداف و برنامه‌ها، تأثیرهای ملموس و قابل توجهی در بهبود شاخص‌های بهره‌مندی از آب شرب و همینطور ارتقای شاخص‌های بهداشتی و زیست محیطی در حوزه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان، حاصل خواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha