• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080503616
  • خبرنگار : 50042

اتمام سد دیورش نیاز به بودجه ملی دارد

اتمام سد دیورش نیاز به بودجه ملی دارد

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به آبرسانی ۵ شهر در شهرستان با اتمام پروژه سد دیورش، گفت: بهره‌برداری سریع سد دیورش از تاکیدات موکد استاندار گیلان است که باید با تلاش مسئولان مربوطه استانی به پایان برسد و اتمام این پروژه نیاز به بودجه ملی دارد.

طهمورث عموپور امروز، ۵ آبان ماه در جلسه بررسی احداث سد دیورش با حضور بازرس کل استان با تاکید بر نسبت به اهتمام ویژه مسئولان مربوطه استانی در اتمام پروژه عمرانی سد دیورش اظهار کرد: بهره‌برداری سریع سد دیورش از تاکیدات موکد استاندار گیلان است که باید با تلاش مسئولان مربوطه استانی به پایان برسد.

وی افزود: منابع سد دیورش ابتدا استانی بوده که با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲، برای اولین بار در ماده ۲۳ تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه ردیف ملی قرار گرفت که مبلغ ۸۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده و در حال حاضر پروژه لوله‌گذاری و منبع ذخیره فاز اول در حال انجام است.

فرماندار شهرستان رودبار ضمن تشکر از پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده از سوی استاندار گیلان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق ماده ۲۳ مصوب شده، که انشاءالله در بودجه ۱۴۰۴ ردیف آن محقق می‌شود.

وی با اشاره به آبرسانی ۵ شهر در شهرستان با اتمام پروژه سد دیورش، افزود: پروژه آبرسانی سد دیورش یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بوده و با توجه به اینکه مرحله لوله گذاری آن آغاز شده، آب شرب شهرهای توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان و ۲۸ روستای شهرستان را تامین خواهد کرد.

عموپور با تاکید بر اینکه اتمام احداث سد دیورش نیاز به بودجه ملی دارد، تصریح کرد: با پیگیری و تاکیدات استاندار گیلان و تلاش‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای پایان پروژه، اعتبارات ملی می‌تواند بر اجرای هر چه سریع‌تر آن کمک شایانی کند.

فرماندار شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: در اسرع وقت میبایست موانع اجرای پروژه عمرانی سد دیورش توسط مدیران اجرایی مربوطه استانی رفع شود تا طعم شیرین خدمت، به مردم شریف برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha