• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080503487
  • منبع : نمایندگی مازندران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

ضرورت اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشور

ضرورت اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشور

ایسنا/مازندران عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

 احمد فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تبریک به دکتر مصطفی سالاری به جهت تصدی مسئولیت سازمان تامین اجتماعی، گفت: متاسفانه بخش زیادی از چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی که هم اکنون مسائل و مشکلات آن متوجه مجلس شورای اسلامی هم شده است ناشی از عملکرد ضعیف مدیران این صندوق‌ها در طول سالیان متمادی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اظهار کرد: جامعه کار و تولید به امید آسایش و آرامش در زمان بازنشستگی شبانه روزی در مسیر توسعه و خودکفائی کشور همت می‌کنند و بهبود وضعیت حقوقی بازنشستگان انتظار به‌حقی است.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیریت عالی سازمان تامین اجتماعی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجرایی و عملیاتی شدن آن‌ را (همسان‌سازی بازنشستگان) پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: البته مجلس شورای اسلامی هم قطعا در این راستا از تلاش و همکاری‌های لازم فروگذار نخواهد کرد.

قابل ذکر است، تغییرات در هرم جمعیتی باعث شده تا شیب بازنشستگی نسبت به قبل افزایش یابد، اکنون این رقم یعنی شمار مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام