• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080503435
  • خبرنگار : 50042

بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در گیلان برگزار می‌شود

بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در گیلان برگزار می‌شود

ایسنا/گیلان رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: در آستانه روز رشت با همراهی سه بخش کافه، رستوران و صنایع وابسته در شهر خوراک ایران نمایشگاه ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

روهام قلیچی امروز شنبه پنجم آبان ماه از برگزاری بزرگترین نمایشگاه خدمات و صنعت غذا و صنایع وابسته خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت شهرداری رشت و اداره‌کل صمت برای نخستین بار جهت عرض اندام نخبگان این حوزه پر مصرف و پرطرفدار نمایشگاه ویژه‌ای جهت رقابت فعالان حرفه‌ای این کسب و کار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالان این عرصه باهم می‌توانند بازار را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهتر کنند، افزود: آنچه ما در صنعت رستوران و کافه با آن روبرو هستیم مانند تجهیزات آشپزخانه و مبلمان در رستوران و کافه باهم مشترک هستند که تمامی آنها در این نمایشگاه به صورت حرفه‌ای برای اعتلای این مشاغل گرد هم می‌آیند.

قلیچی تصریح کرد: با توجه به اینکه واسطه‌گری در فضای اقتصادی بسیار زیاد است و یکی از مشکلات اصلی و فعلی ما هم زیادی واسطه‌هاست لذا این نمایشگاه واسطه‌ها را کنار خواهد زد و برندها می‌توانند آخرین تکنولوژی بازار را در این نمایشگاه عرضه کنند.

وی تکنولوژی و زیرساخت‌هایی مانند فضای مجازی و استارت‌آپ‌ها را بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران کل کشور نیز می‌توانند در این نمایشگاه که در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ آذرماه امسال برگزار می‌شود، حضور داشته و فضای جغرافیایی این بازار بزرگ را به نحو مطلوب شناسایی کنند و از الگوهای موفق برای اعتلاء کسب و کار خود کمک بگیرند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری غذا و کافه در کشورهای پیشرفته در کنار سایر بخش‌های گردشگری به عنوان یک مسئله توسعه‌ای، کارآفرینی و درآمدزای کشور، تأکید کرد: این نمایشگاه نیز در صدد گسترش و اشاعه این دیدگاه مهم در کشور است و رشت، به‌عنوان شهر خلاق خوراک کشور می‌تواند در این نمایشگاه آذرماه امسال یک سنگ بنا و رویکرد جدیدی را در این عرصه پایه‌گذاری کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha