• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080503398
  • منبع : نمایندگی فارس

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل:

هدف اصلی دشمن ناامن کردن جامعه است

هدف اصلی دشمن ناامن کردن جامعه است

ایسنا/فارس معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور به فرا رسیدن سالروز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اشاره کرد و افزود: ۲ سال قبل در چنین روزی به حرم شاهچراغ(ع) حمله کردند، در صورتی مردم در آنجا به دعا و نیایش مشغول بودند. قطعا هدف اصلی دشمن از این اقدامات ناامن کردن جامعه است.

سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی قمی امروز، ۵ آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در مدارس استان فارس با اشاره فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل گفت: شعار امسال هفته پدافند غیرعامل امسال «تدبیر امروز، امنیت» است با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ما همواره مورد تهدید بوده، اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل برای ما مشهود است.

وی افزود: در سال ۱۳۵۹ رژیم بعث عراق با پشتیبانی دنیای غرب به ایران حمله کرد و همزمان نیز تهدید می‌کرد اگر مقابله کنید ما حمله دیگری انجام می‌دهیم، اما امام خمینی(ره)، با شجاعت تمام فرمان مقابله با تجاوز دشمن را صادر کرد.

قمی تصریح کرد: دشمن با جمهوری اسلامی ایران که خوی استکبارستیزی دارد و از محرومان و آزادگان و ستمدیدگان جهان دفاع می‌کند، مشکل دارد و همواره نظام ما را تهدید کرده است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در کشور ما بحران‌های ناشی از حوادث طبیعی را داریم  و در طول تاریخ این بحران‌ها نیز وجود داشته است اما در پدافند غیرعامل با تهدیدات انسان محور مقابله می‌کنیم.

وی بیان کرد: امروز از طریق شبکه‌های مجازی اطلاعاتی را به مردم می‌دهند تا روح و روان مردم را به هم بریزند این در حالی است که در سرزمین‌های اشغالی به شدت با انتشار اطلاعات برخورد می‌کنند و نمونه آن پس از وعده صادق ۲ صورت گرفت و افرادی که تصاویر اصابت موشک‌های ایران را منتشر کرده بودند، دستگیر شدند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تهدیدات دشمن در زمینه‌های مختلف است، لذا ما در برابر هر یک از تهدیدات دشمن در قالب پدافند غیرعامل برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم. 

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در مقابله با تهدیدات دشمن در پدافند غیرعامل فعال باشند، گفت: دانش‌آموز باید در فضای مجازی هوشیار باشد و هر خبری را بدون سنجش صحت و سقم آن منتشر نکند زیرا انتشار اخبار غیر واقعی به مثابه آب به آسیاب دشمن ریختن است. 

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مهم‌ترین موضوع در پدافند غیرعامل، برنامه‌ریزی برای مقابله با آسیب‌های ناشی از بحران‌های ایجاد شده است، لذا باید در این خصوص باید برنامه‌ریزی و تدابیر لازمه را اتخاذ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha