• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080503338
  • خبرنگار : 50167

مشارکت بیش از ۱۰۰۰ گروه جهادی در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی ۴

مشارکت بیش از ۱۰۰۰ گروه جهادی در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی ۴

ایسنا/زنجان رئیس سازمان بسیج مهندسین گفت: ۱۲۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی ۴ مشارکت خواهند داشت.

محسن قنادزاده ظهر امروز (شنبه ۵ آبان‌ ماه) در افتتاحیه کشوری رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی ۴ که در سالن ولایت سپاه استان زنجان‌ برگزار شد، ضمن قدردانی از مدافعان حریم هوایی کشور، اظهار کرد: بامداد امروز شاهد تحریکات خصمانه از سوی رژیم صهیونیستی و حامیان آن بودیم که هوشیاری و اقتدار دلاورمردان ایران اسلامی، پاسخ دندان‌شکنی به این اقدامات داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه قوا در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده و همواره آماده پاسخ‌گویی به هرگونه تعرض است که این اتفاق نشانگر اقتدار است، افزود: اتفاق شب گذشته نشان داد که باید در مواجهه با شرایط، پیش‌بینی‌های لازم را داشته و همواره آماده باشیم.

قنادزاده با اشاره به اهداف رزمایش، تصریح کرد: انسجام‌بخشی بین جامعه مهندسان، گروه‌های جهادی، استفاده از ظرفیت حداکثری جامعه متخصصان در محرومیت‌زدایی و دادن خدمات شایسته به مردم است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین با بیان اینکه محور ماموریت ما در حوزه بسیج مهندسی و عمران خدمت‌رسانی حداکثری در عرصه‌های مختلف بویژه محرومیت‌زدایی از چهره روستاها است، ادامه داد: عرصه فعالیت‌های بسیج مهندسین عمران در بخش‌های شهری و روستایی تقسیم می‌شود که برگزاری میزهای خدمت، محروم از چهره روستاها در بخش مختلف مسکن، آب، گاز، جاده و ... است.

او ضمن گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل که از ۵ تا ۱۰ آبان ماه است، افزود: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی، برگزاری میزهای خدمت، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار، دیدار با خانواده شهدای جامعه مهندسین و انجام رزمایش‌های مختلف از جمله برنامه‌های این هفته بوده که امید است این گروه‌ها در سراسر کشور به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین با تاکید بر اینکه خاصیت پدافند غیرعامل ایجاد اطمینان و آرامش در جامعه است، ادامه داد: جامعه تخصصی باید به پدافند غیرعامل توجه کافی داشته باشند.

قنادزاده با اشاره به لزوم تشکیل پدافند غیرعامل در سطح کشور، اظهار کرد: برای آماده‌سازی برای شرایط بحرانی باید گروه‌های فنی و تخصصی مهندسی، مختص مدیریت بحران در کشور تشکیل شود تا بهترین عملکرد را در مقابله با مشکلات داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی ۴ با رمز یا رسول الله به میزبانی استان زنجان آغاز شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha