• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403080503305
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

حمایت دستگاه قضایی از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد

حمایت دستگاه قضایی از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون قضایی و اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت قاطع دستگاه قضایی از برنامه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این استان خبرداد.

سید عیسی حسنی امروز شنبه پنجم آبان ماه ۱۴۰۳، در نشست مشترک سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان است، گفت: رونق و پیشرفت صنعت گردشگری نیازمند حمایت همه مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری، برخورد قانونی با متخلفین حوزه حفاری‌های غیرمجاز میراث‌فرهنگی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی در استان است.

حسنی نسبت به رعایت عفاف و حجاب در نقاط گردشگری و بوم‌گردی استان هشدار داد و تصریح کرد: نظارت دقیق اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در تمام مکان‌های گردشگر پذیر استان بخصوص تأسیساتی که مجوز از این اداره‌کل دارند، ضروری است.

سید مجتبی امیر حسینی، سرپرست اداره‎کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان، نیز گفت: حمایت دستگاه قضایی در حوزه مأموریت‌های این اداره کل ستودنی است.

وی بابیان اینکه امروز در استان شاهد برخی مشکلات در حوزه گردشگری هستیم، افزود: اجرای برخی تورهای غیرمجاز گردشگری، وجود خانه‌های مسافر غیرمجاز در نقاط مختلف استان، از مهم‌ترین مشکلات حوزه گردشگری بوده که برخورد جدی با این موارد نیازمند حمایت دستگاه قضایی است.

امیرحسینی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی از باغات تفریحی در منطقه گردشگری آبشار یاسوج، اظهارکرد: منطقه گردشگری آبشار یاسوج به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگر پذیر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه جدی همه مسئولان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میزاث فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد، سرپرست اداره‎کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تشکیل کارگروه مشترک با حضور دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان با محوریت دستگاه قضایی استان نقش مهمی در ساماندهی باغات تفریحی غیرمجاز آبشار یاسوج دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha