• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080402641
  • منبع : نمایندگی خوزستان

امام جمعه اهواز:

کمک به مردم غزه و لبنان را ترویج کنیم

کمک به مردم غزه و لبنان را ترویج کنیم

ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: حرکت خوبی برای کمک کردن به مردم غزه و لبنان شروع شده است. اگر نمی‌توانیم در میدان کمک کنیم می‌توانیم مبلغ و مروج شویم و این حرکت کمک کننده را ترویج کنیم. در مواجهه با یهود که اسلام ستیز است دلبستگی خودمان به اموال را کنار بگذاریم. این خانواده‌ها نیاز به حمایت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز ۴ آبان در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: یکی از مولفه‌های مهم در تربیت الگو است و فرزندان ما آنچه ما هستیم می‌شوند. باید فرزندانمان را با خداترسی و دین آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا، موسوی‌فرد بیان کرد: رعایت واجبات الهی واجب است. تذکر رعایت حجاب باید همگانی شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به مناسبت‌های تاریخی این ماه گفت: شهید بهنام محمدی و شهید حسین فهمیده برای دنیا الگو هستند. نوجوانان و جوانان بدانند هر جا توفیقی بوده منشأ آن نوجوانان و جوانان بودند و رهبر معظم انقلاب آنها را امید می‌دانند. 

وی افزود: نسل ما را برای بیرون کردن طاغوت شاهنشاهی و گسترش دین تربیت کردند. هنوز به آن نقطه مطلوب دست نیافتیم اما رهبر معظم انقلاب فرمودند این نسل بهتر از نسل دیروز است و ماموریت آنها متفاوت است و اینها یاران امام زمان هستند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ماموریت این نسل حاکم کردن اسلام در کل عالم است و باید والدین سرمایه گذاری کنند، افزود: حرکت خوبی برای کمک کردن به مردم غزه و لبنان شروع شده است. اگر نمی‌توانیم در میدان کمک کنیم می‌توانیم مبلغ و مروج شویم و این حرکت کمک کننده را ترویج کنیم. در مواجهه با یهود که اسلام ستیز است دلبستگی خودمان به اموال را کنار بگذاریم. این خانواده‌ها نیاز به حمایت دارند.

وی افزود: یک انسان روشنفکری گفته بود مظلوم کسی است که در میدان با اسرائیل در لبنان و غزه کشته می‌شود یا جوانی که تا کمر در سطل آشغال خم می‌شود؟ به این موجودات منحرفی که سربازان آن طرفی هستند و دل مردم را خالی می‌کنند باید گفت بدبخت این مؤمنان به مردم داخل هم کمک می‌کنند و به مردم غزه و لبنان هم کمک می‌کنند. اگر این مردم به ترکیه بروند صدایشان در در نمی‌آید اما حالا که به مردم غزه و لبنان کمک می‌کنند صدایشان در می‌آید. محال است در کشور ما جوانی در حد تخصص مهارت داشته باشد و بیکار باشد. از رئیس جمهور و استاندار اشتغال آفرینی و آب و فاضلاب را حل کنید. چرا باید همچنان مشکل آب و فاضلاب داشته باشیم؟ زیرساخت‌های ما هنوز مشکل دارد. بنابراین این خواسته مهم ما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha