• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080302361
  • خبرنگار : 50184

پیش‌بینی حضور ۲ تیرانداز کرمانشاهی در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس

پیش‌بینی حضور ۲ تیرانداز کرمانشاهی در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود با حمایت‌های فدراسیون تیراندازی، کرمانشاه در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس دو نماینده داشته باشد.

آرش نیکبخت عصر امروز (سوم آبان) در مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان کرمانشاه، با اشاره به دعوت از سه تیرانداز کرمانشاهی به اردوی تیم ملی، اظهار کرد: در حال حاضر لعیا محمدی، محمدرسول عفتی و وحید گلخندان از کرمانشاه به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شده‌اند. 

وی افزود: درصورتی که فدراسیون حمایت کند، پیش بینی کرده‌ایم برای المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس از کرمانشاه دو نماینده داشته باشیم و حداقل یک مدال را از این مسابقات برای کشور و استان به ارمغان بیاوریم. 

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه در ادامه گفت: در شش ماهه امسال آمار ورزشکاران سازمان یافته استان حدود ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته اشت. 

وی در ادامه گزارشی هم از عملکرد این هیات در سال گذشته ارائه کرد و گفت: طی سال گذشته حدود ۵۰ نفر از ورزشکاران استان به ۱۰ مسابقه آزاد کشوری اعزام شدند. همچنین هشت مرحله مسابقات استانی را با حضور ۴۰۰ شرکت کننده برگزار کردیم. 

وی به برگزاری ۱۰ مورد دوره‌های آموزشی همچون دوره‌های مربیگری و داوری و دانش افزایی اشاره داشت و افزود: در این سال برای اولین بار کرمانشاه میزبان اردوی تیم ملی تپانچه کشورمان بود و دو مرحله مسابقات منطقه‌ای را نیز برگزار کردیم. 

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه از کسب دو مدال برون مرزی توسط لعیا محمدی و ۱۰ مدال در مسابقات قهرمانی کشور یاد کرد و گفت: به منظور توسعه این رشته در بین دستگاه‌های اجرایی استان حدود ۲۰ مسابقه تیراندازی را برای آنها برگزار کردیم. 

وی از واگذاری ۳۵۰ قبضه سلاح هوماک به ورزشکاران تیرانداز استان در سال گذشته هم خبر داد. 

به گفته این مسئول طی سال گذشته تیراندازی کرمانشاه ۱۰۷۸ نفر - ۷۳۲ مرد و ۳۴۶ زن - بیمه شده ورزشی داشته است. 

وی در پایان با قدردانی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از این رشته، عنوان کرد: اگر حمایت‌های این اداره کل نبود، به واسطه مشکلاتی مانند کمبود تجهیزات باید تیراندازی کرمانشاه تعطیل می‌شد. 

در ادامه این مجمع، خزانه دار هیات در گزارش عملکرد مالی هیات گفت: طی سال گذشته هیات تیراندازی استان دو میلیارد تومان درآمد و دو میلیارد تومان هزینه‌کرد داشته است. 

همچنین با رای اکثریت اعضای مجمع شهرام امینی به عنوان عضو جدید هیات رییسه هیات تیراندازی استان انتخاب شد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha