• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080302349
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار شد

لزوم جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه فلسطین و مقاومت

لزوم جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه فلسطین و مقاومت

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت حضور حماسی مردم در ۱۳ آبان امسال، گفت: برای آگاهی بخشی عمومی در جامعه نیازمند جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه مسائل مربوط به فلسطین و مقاومت هستیم.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۳ آبان ماه در دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، اظهار کرد: حضور حماسی و حداکثری آحاد مختلف مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، با توجه به مسائل مهم اخیر در غزه و لبنان، لازم و ضروری است و تک تک حضورها مهم است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است، افزود: مراسم ۱۳ آبان امسال باید متفاوت‌تر از هر سال و باشکوه‌تر برگزار شود تا تاثیرگذار باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه موضع و حضور ملت ایران در دنیا تاثیرگذار است، بیان کرد: مردم ولایی گیلان بار دیگر با حضور در این رویداد به دنیا ثابت می‌کنند پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.

به گفته وی، در حال حاضر روز مبارزه با استکبار جهانی در بستر درایت و هوشمندی جوانان این مرز و بوم به نقطه عطفی در روند مقابله با ظلم و استکبار تبدیل شده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم ایران در طول انقلاب نشان داده اند که زیر بار ظلم و ستم نمی روند، خاطرنشان کرد: مردم ما همواره در برابر زیاده خواهی و سلطه گری های استکبار ایستاده اند، زیرا روحیه آزادگی، حق طلبی و خودباوری، ویژگی و شاخصه مردم ماست.

وی خروش حق طلبی مردم بویژه گیلانیان در روز ۱۳ آبان امسال را با محوریت نسل جدید و آینده ساز عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امسال، پیام رسای انقلاب اسلامی را در راه دفاع از مظلومان و آزادیخواهان به گوش جهانیان خواهد رساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به تحولات منطقه و جنایات ددمنشانه رژیم سفاک و آدم کش اسرائیل، افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال باید پرشورتر از گذشته در گیلان برگزار شود تا دشمنان بدانند که این ملت در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب مصمم است و مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم را از رسالت‌های انقلابی و اعتقادی خویش می‌داند.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تاکید کرد: همه جنایات اخیر سگ هار منطقه یعنی نتانیاهو، حاکی از درماندگی و استیصال رژیم جعلی صهیونیستی برای تضمین بقای خویش است و به همین دلیل به ترور رهبران مقاومت و حزب الله و تداوم نسل کشی و قتل عام انسان‌های بی گناه و مظلوم در غزه و لبنان روی آورده است.

آیت الله فلاحتی گستردگی کار رسانه ای دشمن را بیشتر از کار نظامی اش است و عنوان کرد: امروز دشمن صهیونیستی این را دریافته که هر چه جنگ نظامی بیشتر پیشروی کند، نزد مردم دنیا بیشتر منفورتر خواهد شد؛ از این رو در عرصه کار نرم افزاری سعی در تاثیرگذاری بر باورها و نگرش ها دارند.

وی در این راستا بر لزوم ترویج جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در زمینه مسائل مربوط به مقاومت و فلسطین برای آگاهی بخشی عمومی تاکید کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در بستر تداوم یک جنگ فرسایشی با مقاومت و حزب الله دچار اضمحلال شده و شواهد حاکی از بروز خسران‌های جبران ناپذیر به زیرساخت‌های اقتصادی و روانی این اسرائیل اشغالگر است.

امام جمعه رشت ابراز کرد: ان‌شاءالله به فضل الهی مقاومت برابر جنایات وحشیانه اسرائیل به آزادی قدس شریف منتهی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش مهم دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم ادامه داد: دانش آموزان ما باید به بصیرت، آگاهی و شناخت برسند و از خطراتی که دشمن برای آنان در نظر گرفته با خبر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha