• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403080302276
  • خبرنگار : 71659

الحوثی: دشمن با ترور رهبران مقاومت به اهداف خود نمی‌رسد

الحوثی: دشمن با ترور رهبران مقاومت به اهداف خود نمی‌رسد

رهبر انصارالله یمن با اشاره به شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: دشمن امیدوار است با ترور رهبران مقاومت، هدف سیطره بر امت را تحقق بخشد اما این سرابی بیش نیست و دشمن ناتوان از درک تاریخ است.

به گزارش ایسنا، سخنرانی «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن درباره آخرین تحولات منطقه آغاز شد.

رهبر انصارالله در ابتدای سخنرانی خود، ضمن تمجید از نقش بارز شهید «سید هاشم صفی‌الدین» در مقاومت اسلامی لبنان، شهادت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

او گفت: شهادت سید هاشم صفی الدین را به خانواده محترمشان و حزب‌الله و مردم لبنان و جهان اسلام، صمیمانه تسلیت می‌گوییم. 

سید الحوثی ادامه داد: یکی از اهداف دشمن جنایتکار از ترور رهبران مقاومت، از بین برد روحیه امت و رزمندگانش است. دشمن امیدوار است که با ترور رهبران مقاومت، هدف سیطره بر امت را تحقق بخشد اما این سرابی بیش نیست. دشمن ناتوان از درک تاریخ است و همین مساله باعث ادامه جنایات و تجاوزگری و حمله‌اش به رهبران مقاومت شده است.

مقاومت رزمندگان در لبنان و غزه، دشمن را غافلگیر کرد

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد: ثبات و انسجام رزمندگان و برادران در لبنان و غزه، دشمن و مزدورانش را بسیار غافلگیر کرد. 

او تصریح کرد: از زمان پیدایش رژیم جعلی و غاصب تاکنون سابقه نداشته که در فلسطین نبردی یک سال ادامه پیدا کند. 

سید الحوثی ادامه داد: این مرحله از نبرد با دشمنان در تمام جبهه‌های یاری مقاومت ادامه دارد و به طور حتم مقاومت شهدای زیادی را در راه خدا تقدیم می‌کند.

او با بیان اینکه «جبهه لبنان اکنون شاهد شدیدترین نبردهاست و دشمن صهیونیستی تاکنون نتوانسته بر روستاهای خط مقدم در جنوب لبنان سیطره یابد»، افزود: دشمن در سطح نظامی با شکست مواجه شده و شکست در غزه و لبنان و تمام جبهه‌ها کاملا آشکار است. 

نسل‌کشی دستاورد نظامی محسوب نمی‌شود

سید الحوثی خاطرنشان کرد: جنایت و نسل‌کشی و هدف قرار دادن کودکان و زنان توسط دشمن صهیونیستی دستاورد نظامی محسوب نمی‌شود. مسلمانان باید با جدیت از مقاومت در برابر آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی حمایت کنند. 

رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه «آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش است»، ادامه داد: آمریکا درهای تمام انبارهای تسلیحاتی را به روی دشمن صهیونیستی باز کرده و آلمان و فرانسه و انگلستان نیز همین کار را انجام داده‌اند و کشورهای عربی هم از حمایت از مقاومت خودداری کردند. 

بسیاری از کشورهای منطقه به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی اتفاقی نیفتاده است

او اضافه کرد که «تحولات فلسطین وجدان خیلی‌ها حتی مردم آمریکای لاتین را جریحه‌دار کرد و این مایه ننگ کشورهای عربی است که هیچ کمکی به غزه نمی‌کنند». 

رهبر انصارالله گفت: مردم اروپا و آمریکا برای حمایت از غزه تظاهرات می‌کنند اما بسیاری از کشورهای منطقه به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی اتفاقی نیفتاده است.

او افزود: پروژه صهیونیستی پروژه‌ای شکست خورده است؛ چراکه مبتنی بر جنایت است اما به هر حال خطری برای بشریت محسوب می‌شود. 

سید الحوثی تصریح کرد: حکام عرب این شجاعت را ندارند که رسما به اظهارات مقامات اسرائیلی درباره اشغال برخی از مناطق عربی واکنش نشان دهند. کسانی که دم از خویشتنداری می‌زنند اقدام به عادی‌سازی روابط و در واقع  اقدام به خیانت کردند و وفاداری‌شان به آمریکا و اسرائیل را نشان دادند. 

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی

شهادت السنوار عزم، شجاعت و استقامت مقاومت را بیشتر کرد

او همچنین گفت: دشمن فکر می‌کرد با ترور رهبران مقاومت لبنان، می‌تواند این کشور را به زانو در بیاورد و بر آن سیطره یابد اما با مشت محکم حزب‌الله مواجه شد. 

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند با همدستی آمریکا، دنیا را علیه حزب‌الله تحریک و وانمود کند مقاومت اسلامی لبنان مشکل اصلی این کشور و مسبب همه مشکلات است.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: گردان‌های القسام دشمن اسرائیلی را تضعیف کرد و شهادت یحیی السنوار فقط عزم، شجاعت و استقامت مقاومت را بیشتر کرد. تأثیر شهادت السنوار در ۲ سطح فلسطین و جهان با تلاش دشمن اسرائیلی برای وارونه جلوه دادن مواضع شرافتمندانه، قهرمانانه و الهام‌بخش او از بین نخواهد رفت. 

او تصریح کرد: جبهه لبنان معادله یافا «تل‌آویو» را ایجاد و حیفا را به شهری متروکه تبدیل کرد که ساکنان آن بیشتر اوقات در پناهگاه‌ها به سر می‌برند. 

سید الحوثی ادامه داد: جبهه حمایت و پشتیبانی در عراق بدون توجه به حملات، ارعاب رسانه‌ای و فشار سیاسی واشنگتن و عواملش، به طور پیوسته به حملات خود ادامه می‌دهد. 

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی

جبهه مقاومت در یمن با تمام قوا ادامه دارد

رهبرانصارالله تأکید کرد: جبهه مقاومت در یمن در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» با تمام قوا ادامه دارد. 

او اعلام کرد عملیات دریایی نیروهای مسلح و حملات موشکی و پهپاد به فلسطین اشغالی ادامه دارد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی

امت اسلامی نباید فریب آمریکا را بخورند

سید الحوثی اضافه کرد: آمریکا با همدستی اسرائیل سعی دارد عملیات علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند و از طرفی وزیر خارجه خود را به منطقه می‌فرستند تا درباره صلح و توقف جنگ گفت‌وگو کند.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: این روش آمریکا جزئی از تاکتیک خود برای خوش خدمتی به اسرائیل است و امت ما نباید فریب این موضع آمریکا را بخورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha