• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080302268
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرماندار اسبق مشهد:

معاونت سیاسی باید حلقه وصل فعالین سیاسی با استانداری باشد

معاونت سیاسی باید حلقه وصل فعالین سیاسی با استانداری باشد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار اسبق مشهد با بیان اینکه معاون سیاسی تنظیم‌گر روابط کنشگران و فعالین سیاسی استان با استاندار است، گفت: امیدواریم آقای نبی‌پور بتواند به خوبی حلقه وصل بین استاندار با کنشگران سیاسی استان باشد.

حیدر خوش‌نیت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتصاب محمدعلی نبی‌پور به عنوان سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: اساسا معاون سیاسی قائم‌مقام و جانشین استاندار محسوب می‌شود و جزو مقامات است. در تعریف جایگاه‌ها، برخی پست‌ها به عنوان مقامات شناخته می‌شوند و معاونت سیاسی استانداری یکی از همین پست‌هاست. 

وی افزود: معمولا استاندار ارتباط بین مجموعه‌های استانی و هیأت دولت را تنظیم می‌کند و معاون سیاسی ارتباط بین استاندار و مدیران اجرایی را. از طرف دیگر معمولا معاونت سیاسی نقش ایجاد هماهنگی بین سایر معاونت‌های استانداری را دارد و عمده انتصابات مدیران اجرایی استان تحت نظارت این معاونت انجام می‌شود. 

فرماندار اسبق مشهد با اشاره به سوابق و خوشنامی نبی‌پور، بیان کرد: همچنین آقای مسلم ساقی نیز که به عنوان سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی منصوب شده، تجارب ارزنده‌ای در ادوار پیشین استانداری دارد و می‌تواند در کنار آقای نبی‌پور، حوزه سیاسی در خراسان رضوی را به خوبی مدیریت کنند. لذا من فکر می‌کنم تا این لحظه انتصابات خوبی توسط آقای مظفری انجام شده است.

خوش‌نیت با بیان اینکه معاون سیاسی تنظیم‌گر روابط کنشگران و فعالین سیاسی استان با استاندار است، گفت: امیدواریم آقای نبی‌پور بتواند به خوبی حلقه وصل بین استاندار با کنشگران سیاسی استان باشد تا جایگاه تحزب و سیاست‌ورزی در بین نخبگان خراسان رضوی ارتقا یابد. با توجه به اینکه بسیاری از انتصابات کلیدی تحت نظر معاونت سیاسی انجام می‌شود، این معاونت باید مدیران را طوری انتخاب کند که مردم طعم تحول را حس کنند. قطعا افرادی باید به عنوان مدیر در استان منصوب شوند که بتوانند به خوبی تفکرات دولت وفاق ملی را اجرا کنند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها در سال آینده، عنوان کرد: لازم است که معاونت و دفتر سیاسی استانداری از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و رقابتی را داشته باشند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha