• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080302164
  • منبع : نمایندگی فارس

دبیر جامعه روحانیت شیراز:

مسئولان فارس نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را افزایش دهند

مسئولان فارس نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را افزایش دهند

ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز از مسئولان و به خصوص استاندار جدید فارس خواست تا نظارت بر قیمت اقلام و کالاهای اساسی را افزایش دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری امروز، ۳ آبان‌ماه در جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز گفت: باعث حیرت است که در زمانی که جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد، قیمت ارز و اقلام افزایش پیدا می‌کند، روند افزایش گرانی‌ها از قبل وجود داشته اما شدت آن به حدی رسیده است که ساعت به ساعت بر قیمت کالاهای مورد نیاز مردم افزوده می‌شود و اقشار ضعیف که حامیان اصلی کشور و نظام و انقلاب هستند به مرز از پا افتادگی در آمده‌اند.

طاهری ادامه داد: ضعف در نظارت هم مزید بر درد معیشتی مردم شده است و امروز می‌بینیم خدمتگزاران واقعی انقلاب که شهدا را تقدیم به این کشور می‌کنند و در همه مسائل پشت نظام هستند، در زیر چرخ دنده‌های گرانی در حال خرد شدن هستند.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز با اشاره به انتخاب استاندار جدید فارس گفت: از اینکه در میان استاندارانی که تا امروز در کشور منصوب شده‌اند، فردی که دارای تجربه‌های گوناگون در قوه‌های متعدد است برای سکانداری استان فارس انتخاب شده است، خرسندیم و برای پیشرفت استان با مدیریت ایشان آرزوی موفقیت داریم و از استاندار جدید و مسئولان اجرایی درخواست داریم تا با اتخاذ تدابیر فوری به ویژه در موضوع نظارت و کنترل، گلوگاه‌های گرانی در استان را مدیریت کنند.

وی همچنین از خدمات محمدهادی ایمانیه، استاندار پیشین فارس و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل پیشین دادگستری استان قدردانی کرد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالله رجائی‌نسب، رئیس کل جدید دادگستری فارس انصافاً در توجه به عدالت و فسادستیزی کارنامه پرباری دارند.

مسئول حوزه علمیه محمودیه همچنین با اشاره به شهادت بانوی شهیده معصومه کرباسی گفت: به فضل خدا این افتخار بزرگ نصیب شهر مقدس شیراز شده است تا اولین بانوی شهیده محور مقاومت و جهاد تبیین اهل این دیار باشد که به حق می‌توان از ایشان به عنوان بانوی تراز ایرانی انقلاب نام برد و ان‌شاءالله با حضور همه اقشار مردم در مراسم تشییع این مادر شهیده کم مثال، قدردانی خود را نسبت به ایشان و خانواده محترمشان ابراز داریم.

طاهری اظهار کرد: در طول یکسال گذشته چهره‌هایی از محور مقاومت به فیض شهادت نائل آمدند که حیات و شهادتشان باعث عظمت اسلام شدند و عزت مسلمین را در جهان زبانزد ساخت.

وی یادآور شد: شهادت سید حسن نصرالله و شهید سیدهاشم صفی‌الدین چنان انقلابی را در افکار عمومی جهانیان ایجاد کرد که پیش از آن تصورش آسان نبود. همچنین زندگی و شهادت یحیی السنوار هیچ نمونه مشابهی در میان شهدای محور مقاومت ندارد و به ویژه لحظه شهادت ایشان که توسط دوربین‌ها ثبت شد، معنای واقعی حریت، عظمت و ایمان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha