• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080302085
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان عنوان کرد

تخصیص اعتبار خرید سبد غذایی برای ۱۶۷ کودک گیلانی

تخصیص اعتبار خرید سبد غذایی برای ۱۶۷ کودک گیلانی

ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: اعتبار خرید سبد غذایی رایگان مرحله سوم و چهارم طرح امنیت غذایی کودکان نیازمند به بهبود تغذیه برای سرپرستان خانوار ۱۶۷ نفر کودک گیلانی زیر پنج سال معرفی شده از سوی وزارت بهداشت واریز شد.

سیاوش آقاجانی امروز، ۳ آبان ماه در گفت و گو با خبرنگاران، از واریز مرحله سوم و چهارم اعتبار خرید سبد غذایی طرح امنیت غذایی کودکان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با حفظ مانده اعتبار مرحله اول و دوم خرید بسته غذایی رایگان در بستر طرح کالابرگ الکترونیکی برای مشمولین طرح امنیت بهبود تغذیه کودکان، اعتبار خرید سبد غذایی رایگان مرحله سوم و چهارم طرح امنیت غذایی کودکان نیازمند به بهبود تغذیه(آبان و آذر) برای سرپرستان خانوار ۱۶۷ نفر کودک گیلانی زیر پنج سال معرفی شده از سوی وزارت بهداشت واریز شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: برای کودکان مشمول طرح  امنیت غذایی در دهک‌های یک تا پنج، در هرمرحله مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و برای کودکان  دارای سوءتغذیه در دهک‌های ۶ و هفت در هر مرحله ۶۶۰ هزار تومان برای تامین سبد غذایی مشتمل بر اقلام مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان این سبد غذایی را مشتمل بر ۱۶ قلم کالای اساسی هرم غذایی دانست و خاطرنشان کرد: اقلام سبد تعیین شده در همه فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی در دسترس خانوار قرار داشته و قابل دریافت است.

آقاجانی اضافه کرد: مرحله اول و دوم اعتبار خرید سبد غذایی طرح امنیت غذایی کودکان در تاریخ ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ برای سرپرستان خانوار تعداد ۱۶۷ نفر کودکان گیلانی مشمول طرح امنیت غذایی تغذیه کودکان معرفی شده از سوی وزارت بهداشت واریز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha