• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403080301994
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

دوران طلایی احداث جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG در سیستان و بلوچستان

دوران طلایی احداث جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان گفت: در خصوص احداث جایگاه های عرضه سوخت مایع و CNG در سیستان و بلوچستان دوران طلایی در حال طی شدن است.

قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به کسب مجوز احداث ۸۰ جایگاه عرضه سوخت مایع و CNG و ۶۳ طرح در حال ساخت جایگاه‌های سوخت در منطقه زاهدان، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سیستان و بلوچستان به بالاتر از میانگین تعداد جایگاه در نقاط مختلف کشور خواهد رسید.

وی گفت: به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب در حوزه سوخترسانی و خدمت به مردم، نهضت احداث جایگاه‌های عرضه سوخت در استان آغاز شده و طرح‌های متنوع و متعددی در دست اقدام است.

مردانی افزود: هم اکنون ۶۳ طرح احداث جایگاه فقط در منطقه زاهدان در دست اقدام داریم که در مرحله نهایی فراخوان است و از این تعداد ۴۵ جایگاه مربوط به سفر معاون اول رییس‌جمهور شهید شامل ۱۶ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) و ۲۹ جایگاه CNG با تجهیزات دولتی می‌باشد که به منظور حمایت از سرمایه گذاری و رونق صنعت CNG در این استان صورت گرفته و در هیچ جای کشور چنین حمایت‌هایی صورت نگرفته است.

مدیر منطقه زاهدان گفت: علاوه بر این جایگاه‌ها، ۱۸ طرح احداث از قبل در دست احداث داریم که شامل ۴ جایگاه دو منظوره بنزین و CNG و ۴ جایگاه تک منظوره CNG و ۱۰ جایگاه سوخت مایع با ۳۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد و امیدواریم ۳ جایگاه CNG و ۲ جایگاه سوخت مایع (بنزین ، نفت گاز) و یک باب تأسیسات گازمایع تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی احداث و بهره برداری از ۶ جایگاه عرضه سوخت جدید در اواخر سال گذشته در منطقه زاهدان را کاری بی سابقه عنوان کرد و گفت: با کار جهادی و بی سابقه احداث ۶ جایگاه جدید در سطح منطقه زاهدان در سال گذشته رقم خورد و شمار جایگاه های منطقه به ۷۸ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۲ جایگاه CNG افزایش یافته است که این امر باعث بهتر شدن وضعیت عرضه سوخت شده است و با بهره برداری از طرح های در حال اجرا در سطح استان، تعداد جایگاه های استان افزایش چشمگیری خواهد داشت و فراتر از میانگین تعداد جایگاه‌های نقاط مختلف کشور خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha