• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080301965
  • منبع : نمایندگی مازندران

با حضور مسئولان دستگاه قضایی مازندران

۱۲۴ زندانی شهرستان بابل آزاد شدند

۱۲۴ زندانی شهرستان بابل آزاد شدند

ایسنا/مازندران با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، ۱۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بابل با بهره‌مندی از ارفاقات قانونی، جلب رضایت شکات و پرداخت بدهی با کمک خیرین از زندان بابل آزاد شدند و به کانون خانواده خود بازگشتند.

عباس پوریانی پنج‌شنبه ۳ آبان در آیین آزادی زندانیان بابل از تلاش مدیرکل زندان‌های استان در راستای کاهش جمعیت کیفری و فراهم کردن تمهیدات لازم برای آزادی زندانیان تقدیر کرد و افزود: مددجویانی که امروز آزاد شدند، این نعمت را قدر بدانند و دقت کنند با رفتار مناسب و دوری از جرائم و تخلفات، بازگشت مجدد به زندان نداشته و فرد مفیدی برای جامعه و خانواده خود باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران برخورد دستگاه قضایی استان با مخلان نظم و امنیت را جدی و بدون اغماض دانست و تصریح کرد: دادگستری مازندران در راستای مقابله با هرگونه مولفه ناامنی در جامعه و با هدف حفظ آسایش، آرامش و امنیت مردم، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

پوریانی افزود: در مقابل افرادی نیز هستند که به دلیل برخی موارد مالی و جرائم غیرعمد در زندان حضور دارند که ان شاءالله مسئولین قضایی استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کمک‌های قانونی به آزادی این افراد، اهتمام خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی خیرین در قالب انجمن حمایت از زندانیان بابل برای آزادی ۱۲۴ زندانی فوق الذکر، ادامه داد: با تلاش مسئولین قضایی و اداره کل زندان ها، شکات از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طلب خود گذشت کردند تا زمینه آزاد ۱۲۴ زندانی شهرستان بابل فراهم شود.

۱۲۴ زندانی شهرستان بابل آزاد شدند

همچنین رئیس کل دادگستری مازندران در این آیین، درخواست‌های مددجویان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

پوریانی در ادامه از بندهای زندان بابل نیز بازدید کرد و شرایط و امکانات مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، مدیرکل زندان‌های استان، معاونین دادگستری مازندران، رئیس و دادستان حوزه قضایی بابل و مقامات قضایی شهرستان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha