• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080301949
  • خبرنگار : 50214

استاندار یزد:

دستاوردهای عرضه‌شده در نمایشگاه صنعت ساختمان بسیار تازگی داشت

دستاوردهای عرضه‌شده در نمایشگاه صنعت ساختمان بسیار تازگی داشت

ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به تازگی دستاوردهای عرضه شده در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در این استان، نقش این قبیل نمایشگاه‌ها را هم در تشویق تولیدکنندگان و هم در معرفی و عرضه این توانمندی‌ها بسیار اثرگذار دانست.

«محمدرضا بابایی» در جریان افتتاح و بازدید از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد که شب گذشته در محل نمایشگاههای بین المللی استان یزد آغاز بکار کرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها گام مؤثری در معرفی و شناساندن محصولات تولیدی که روز به‌ روز در حال نو و جدید شدن هستند، است و در واقع در قالب این نمایشگاه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایمان را در سطح کشور و استان در معرض دید عموم مردم قرار می‌دهیم.

وی افزود: البته مخاطبان نمایشگاه‌ها می‌توانند خاص یا عموم مردم را در بربگیرند که در این نمایشگاه سازندگان و پیمانکاران نیز می‌توانند با محصولات جدید این حوزه آشنا شوند و لذا گام بسیار خوب و مؤثری هم در تشویق تولیدکنندگان و هم گامی در جهت شناساندن تولیدات و محصولات برای مصرف کنندگان این حوزه است.

بابایی با اشاره برگزاری ۲۳ نمایشگاه از ابتدای سال تاکنون و برپایی ۱۷ نمایشگاه دیگر تا پایان سال در استان، از حمایت مجموعه استان از برگزاری این قبیل رویدادها خبر داد.

استاندار در بخشی از سخنانش خاطرنشان کرد: اگر نمایشگاه قبلی صنعت ساختمان در استان را با نمایشگاه کنونی مقایسه کنیم قطعاً شاهد تغییرات و تحولات بسیار شگرفی در این حوزه خواهیم بود و از این که تولیدکنندگان و مردم از این نمایشگاه‌ها استقبال می‌کنند، بسیار خرسندیم و برای ما نیز بسیار تازگی داشت.

وی در خصوص تاثیر این قبیل نمایشگاه‌ها در صنعت ساختمان به خصوص طرحهای عظیمی مانند نهضت ملی مسکن را بسیار مثبت خواند و افزود: این موضوع قطعاً با توجه به سیاست دولت در تأمین مسکن یا حداقل ورود به حل مشکل مسکن جوانان و مردم بسیار موثر خواهد بود.

بابایی با اشاره به ساخت قریب به ۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان یزد، اظهار کرد: امیدواریم پیمانکاران در قالب این نمایشگاهها با آخرین دستاوردها و وضعیت صنعت مسکن آشنا شوند و شاهد ساخت و سازهای باکیفیتی در سطح استان باشیم.

به گزارش ایسنا، بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که با حضور گروه‌های کالایی مـواد و مصالح، تاسیسات برقی و مکانیکی، آسـانسور، درب و پنجره، شـیشه، تجهیزات جانبی در حال برگزاریست،  تا پنجم آبان ماه، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha